Strona 1 z 1

PROBLEM Z OBROTAMI

: śr lut 10, 2010 19:24
autor: dlugitom2
WITAM.Mam problem z obrotami silnika .Zauwazylem ze obroty silnika raz sa 1400 raz 700
raz 900.Przy wlaczonej klimatyzacji obroty sie stabilizuja na 900 jest ok,ale wczoraj nie swiecil mi stop tylni ,okazalo sie ze w klapie bagaznika bylo zwarcie .Gdy wlaczylem klimatyzacje broty rowniez skakaly jak przy wylaczonej klimatyzacji .Co moge zrobic,byl dzisiaj podpiety do komputera i nic zero bledow.Pomocy?

: śr lut 10, 2010 19:30
autor: Duber
fajnie by bylo gdybys napisal jaki masz silnik bo nikt tu nie umie z fusów wrózyc

: śr lut 10, 2010 19:32
autor: dlugitom2
1.6 benzyna rok 98

Re: PROBLEM Z OBROTAMI

: śr lut 10, 2010 19:33
autor: Haki
dlugitom2 pisze:WITAM.Mam problem z obrotami silnika .Zauwazylem ze obroty silnika raz sa 1400 raz 700
raz 900.Przy wlaczonej klimatyzacji obroty sie stabilizuja na 900 jest ok,ale wczoraj nie swiecil mi stop tylni ,okazalo sie ze w klapie bagaznika bylo zwarcie .Gdy wlaczylem klimatyzacje broty rowniez skakaly jak przy wylaczonej klimatyzacji .Co moge zrobic,byl dzisiaj podpiety do komputera i nic zero bledow.Pomocy?
Tą klimę to uruchamiałeś przy tych temperaturach czy w garażu ?? .. bo nie wiem czy wiesz ale sprężarka działa jak masz 4stopnie ale na + :bajer:

: śr lut 10, 2010 19:35
autor: dlugitom2
Garazu nie mam caly czas jest wlaczona, takiego problemu z obrotami nie mialem do wczoraj

: śr lut 10, 2010 19:41
autor: Jazz_Blue
No to chyba Ci się wydaje, że klimatyzacja działa, napis AUTO lub jego brak nie oznacza, że sprężarka jest włączona.

: śr lut 10, 2010 19:45
autor: dlugitom2
wczesniej jak pisalem gdy byla wylaczona to obroty skakaly gdy wlaczalem to obciazalo silnik i obroty byly ok nawet przy - 25 stopni

[ Dodano: 10 Lut 2010 20:28 ]
i jeszcze jedno nie zalacza mi sie sprzegielko klimatyzacji"brak charakterystycznego pstryku" tak mi powiedzial mechanik

: czw lut 11, 2010 08:41
autor: feniks
Kolego z klimą poczekaj na cieplejsze dni, nim całkiem ją uszkodzisz, co do obrotów i braku błędów: sprawdź przewody dolotowe do przepustnicy czy nie ma nieszczelności, nie popękane, nie przylegają dostatecznie dobrze, sprawdź przepływomierz(najlepiej przeczyść), zdejmij przewód dolotowy i oblukaj czy przepustnica jest czysta. Wszelkie info co i jak znajdziesz:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199571