Golf VI 1.4 TSI 160 KM/obroty na biegu jałowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf VI 1.4 TSI 160 KM/obroty na biegu jałowym
Na wstępie witam szanownych forumowiczów. Od razu przepraszam jeśli pytanie wyda Wam się głupie. Otóż niedawno przez przypadek zauważyłem, że w moim autku elektronika nie pozwala na nadmierne zwiększenie obrotów silnika na postoju "na luzie". Wciskając gaz do oporu silnik rozkręca się do ok 4 tys obr/min i tak pozostaje. Oczywiście w czasie jazdy wszystko działa i spokojnie można "pociągnąć" dalej. Czy to jest normalne zachowanie silnika? Z góry dzięki za odpowiedzi. Mam nadzieję, że zaspokoją one moją ciekawość
po co na luzie tyle obrotów ))marianmk2 pisze:Popieram
Bo niby po co kręcic go do odcinki na luzie...I o ile sie nie myle 1.4 TFSI ma turbo+kompressor??
pamiętajcie że TFSI to AUDI
w VW jest TSI
jedno i drugie ma turbine ale z kompresorem to gorzej
bo TSI jak i TFSI może mieć turbine i kompresor albo
tylko turbine BEZ KOMPRESORA i dalej jest to TSI bądź TFSI
w vw blg bmy ze starszych ma turbo i kompresor
jak w 4literowyh silnikach to nie pamiętam
Ostatnio zmieniony śr lut 10, 2010 00:45 przez karlos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
Ford Transit też ma tak że na sprzęgle 3 tys i koniec:-)
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 271 gości