Strona 1 z 2

Trzyma 3 tyś obotów albo zapala i gaśnie

: wt lut 09, 2010 20:59
autor: ŁukaszGTI
Witam wszystkich i prosze o pomoc !!!
Spraw wyglada tak że silnik zapal na dotyk i gaśnie za chwile ok 3 do 5 sekund
A czasami jak mu odbije to odpala i chodzi cały czas na 3 tyś obrotów i ani drgnie,kiedy dodam gazu gaśnie natychmiast :
-cewka sprawna (iskra jest)
-czujnik halla sprawny
-nowy filtr paliwa

Golf MK2 GTI 1,8 8v 90 rok prod
Macie jakieś pomysły co to może być !! Aha i nie ma immobilisera !!!

Ps.Jeżeli post umieściłem w złym dziale to proszę o przeniesienie do odpowiedniego..Pozdrawiam Łukasz

: wt lut 09, 2010 21:06
autor: wojtas7054
ja bym postawił na silniczek krokowy :)

: wt lut 09, 2010 21:07
autor: oldi90
Moduł zapłonowy ?

: wt lut 09, 2010 21:12
autor: ŁukaszGTI
A ten moduł zapłonowy moge jakos sprawdzić ??? Czy jedyne rozwiazanie to go podmienić
aha i jeszcze gdzie znajde ten moduł bo patyrzyłem obok cewki i nie mam tam nic takiego
Jak wypinam silniczek krokowy to bez różnicy jest !!!

: wt lut 09, 2010 21:24
autor: wojtas7054
ŁukaszGTI pisze:Jak wypinam silniczek krokowy to bez różnicy jest !!!
kolego jak wypniesz silniczek krokowy to zostaje położenie takie jakie było wcześniej....a odpinasz na zgaszonym silniku czy na pracującym??

[ Dodano: 09 Lut 2010 20:27 ]
ŁukaszGTI pisze:A ten moduł zapłonowy moge jakos sprawdzić ??? Czy jedyne rozwiazanie to go podmienić
aha i jeszcze gdzie znajde ten moduł bo patyrzyłem obok cewki i nie mam tam nic takiego
ten moduł to nie ma nic wspólnego z obrotami silnika...albo działa albo nie jak nie działa to auto nie odpali.

: wt lut 09, 2010 21:30
autor: oldi90
Nie wiem gdzie dokładnie jest on w twoim aucie ale co do neigo to najlepiej podmien i cewke tez mozesz podmienic. I nie zgodze sie co do kolegi . jak moduł padnie to auta nie odpalisz. Nie konieczkie ale to moje zdanie i sugestie. Za moje słowa nie biore kasy . Czerpie satysfakcje z tego ze moge komus pomuc . To co mi sie wydaje napisałem .

: wt lut 09, 2010 21:39
autor: wojtas7054
oldi90 pisze:I nie zgodze sie co do kolegi . jak moduł padnie to auta nie odpalisz
kolego po prostu miałem taki przypadek ze padł własnie ten moduł i auto nawet raz nie złapało wiec tak pisze, jeśli jest inaczej to zwracam honor:)

: wt lut 09, 2010 21:42
autor: oldi90
[quote="wojtas7054"]
kolego po prostu miałem taki przypadek ze padł własnie ten moduł i auto nawet raz nie złapało wiec tak pisze, jeśli jest inaczej to zwracam honor:)

Na pewno jakąs racje masz , bo może byc tak i tak . ale nie w kazdym przypadku o to mi chodziło :)

: wt lut 09, 2010 21:50
autor: ŁukaszGTI
Jest tak że jak wypinam na zgaszonym czy odpalopnym to nie ma różnicy !!

A jak mi sie zdażyło że odpalił i trzmał 3 tyś obotów to jak wypiołem na zgaszonym i zapaliłem to wogóle nie chodził tylko coś połapał troche ale nie zapalił nawet.
W obu przpadkach po dodoaniu gazu gaśnie tak jagby go zalewało ale póżniej odpala od strzała !!

Aha i jak wypiołem wtyczke z obudowy termostatu to zaczoł chodzić na obrotach ok 1 tyś ale nie reagował na gaz, po dodaniu zaraz gasł

: wt lut 09, 2010 21:55
autor: wojtas7054
to albo krokowy albo gdzieś lapiej lewe powietrze a ta podstawa pod wtryskiem jest cała??

: wt lut 09, 2010 22:06
autor: ŁukaszGTI
wojtas7054 pisze:to albo krokowy albo gdzieś lapiej lewe powietrze a ta podstawa pod wtryskiem jest cała??
Jutro przeczyszcze krokówke ale ta podstawa to nie wiem ale co ona może peknąc czy jak ??

: wt lut 09, 2010 22:08
autor: wojtas7054
bardzo często pękają i wtedy szaleje samochód na obrotach.

: śr lut 10, 2010 09:17
autor: ŁukaszGTI
Ok jade sprawdzac ta podstawe ale widze że nikt nie wspomona o układzie paliwowym czyli tam musi byc wszystko w pożadku ???

: śr lut 10, 2010 09:52
autor: Paweł Marek
ŁukaszGTI, masz napisane silnik od mk3, więc podaj jego typ. Bez tego wszystko co zostało napisane wyżej jest wróżeniem z fusów i kolegów odpowiadających uczulam na to żeby najpierw pomogli autorowi tematu uzupełnić brakujace dane bez których cała pisanina jest mało warta.