Mam dziurawy przewód do wspomagania w golfie IV 98' czy jest szansa go zreperowac?
A może chociaz da sie kupic jakis zamiennik lub ktos ma uzywke??
Prosze o pomoc!!
PEWÓD DO WSPOMAGANIA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie naprawia sie przewodów ciśnieniowych ,
naprawić możesz coś co sie zepsuło, a elementy zużyte musisz wymienić niestety....
Taki przewód powinien byc w zamienniku, jeślii ma jakis skomplikowany kształt to konkretnie do swojego auto musisz dobrac,, jeśli jest to prosty prosty gumowy wąż, to kupujesz na metry i docinasz...pozdrawiam
naprawić możesz coś co sie zepsuło, a elementy zużyte musisz wymienić niestety....
Taki przewód powinien byc w zamienniku, jeślii ma jakis skomplikowany kształt to konkretnie do swojego auto musisz dobrac,, jeśli jest to prosty prosty gumowy wąż, to kupujesz na metry i docinasz...pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Cześć.
Interesowałem się tym tematem, ponieważ mam w kiepskim stanie owe sprzewody w moim MK III.
Nie ma innego wyjścia, jak tylko wymienić.
U VW (Bełtowski przy ul. Zakopiańskiej) powiedziano mi 1700zł za 2szt (kpl).
Pytałem w sklepach o zamienniki (tak, żeby mieć już gotowe jak te padną) - ale nawet w dobrych sklepach jest to temat im obcy.
Pozostają więc 2 wyjścia:
1. Kupić używane.
2. Dorobić. Kupić rurkę z podobnego materiału o identycznej średnicy wewnętrznej, poprosić rzemieślnika o dorobienie przyłączki identycznej jak fabryczna z dobrej stali konstrukcyjnej (8.8 - 10.9) i zlecić temat dobremu mechanikowi.
Powodzenia
Interesowałem się tym tematem, ponieważ mam w kiepskim stanie owe sprzewody w moim MK III.
Nie ma innego wyjścia, jak tylko wymienić.
U VW (Bełtowski przy ul. Zakopiańskiej) powiedziano mi 1700zł za 2szt (kpl).
Pytałem w sklepach o zamienniki (tak, żeby mieć już gotowe jak te padną) - ale nawet w dobrych sklepach jest to temat im obcy.
Pozostają więc 2 wyjścia:
1. Kupić używane.
2. Dorobić. Kupić rurkę z podobnego materiału o identycznej średnicy wewnętrznej, poprosić rzemieślnika o dorobienie przyłączki identycznej jak fabryczna z dobrej stali konstrukcyjnej (8.8 - 10.9) i zlecić temat dobremu mechanikowi.
Powodzenia

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości