Naprawa zacisków tył mk4 AHF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Naprawa zacisków tył mk4 AHF

Post autor: lecky » pn lut 08, 2010 20:59

jak w temacie. Zacisk na stole-tłoczek wykęcony. I co dalej panowie chce wymienić wszelkie uszczelniacze,oringi które są w zestawie naprawczym.
tylko takie mam dwa pytanka jak dostać się do wnętrza zacisku...

1 czy od strony wykęconego toczka demontujac pierscien sprężysty??
2 czy od strony dzwigni do recznego??

jesli opcja 1 to moze macie na to jakieś patenty bo dojście jest dramat...
a i pytanko jeśli trzeba zdemontowac dzwignię od recznego po odkreceniu śruby jest on na wcisk czy jakieś dziwne patenty...

potrzebuje poprostu jakiegos dobrego manuala lub wypowiedzi osoby która przerabial podobny temat. :bajer:
za wszelkie info bede zobowiązany :pub:
pozdraVWiam :okej:
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 20:59 przez lecky, łącznie zmieniany 1 raz.


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » pn lut 08, 2010 21:11




Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt lut 09, 2010 00:44

Przemo440 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232665 to się przyda
To jest MK2 a kolega naprawia zacisk MK4 .

Jesli dziala ci dzwignia hamulca recznego to wymien tylko te dwie gumki od strony tloczka jak wyciagniesz mechanizm hamulca recznego z zacisku moze sie okazac ze po oczyszczeniu oski mechanizmu zacisk bedzie lał oska pracuje w tulejce chyba mosiadz i lubi sie wybic a sama oska rdzewieje ma wżery i wtedy jest lipa bo trzeba kupic zacisk po regeneracji lub dobra uzywke.Nie wystepuje oska i ta tulejka jako element zamienny.



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » wt lut 09, 2010 09:09

waski1 pisze:Jesli dziala ci dzwignia hamulca recznego to wymien tylko te dwie gumki od strony tloczka
owszem reczny/dzwignia wszystko działa tylko że wyciek płynu pojawił sie od strony własnie dzwigni dlatego chciałem wymienic wszystko bo własnie w tych małych uszczelniaczasz tkwi chyba mój problem.... :grrr:

nie wiem juz co robic... :goof:

[ Dodano: 09 Lut 2010 10:08 ]
dobra biorę się za zacisk jak coś z niego nie wyjdzie to choć będę miał satysfakcje ze próbowałem :bajer:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn lut 22, 2010 01:06

odgrzewam temat bo problem też dotyczy zacisków tył w golf4 IV alh
znacie jakiś warsztat w warszawie zajmujący się regeneracją zacisków?
po zwolnieniu ręcznego zacisk nie odpuszcza i nie jest to wina linki tylko zacisku.



miloon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 12:27
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: miloon » pn cze 14, 2010 11:47

Czy ktoś coś zdziałał w tym temacie?? MK4 blokuje się zacisk, nie odbija dobrze po zwolnieniu hamulca zasadniczego (przy ręcznym też się blokuje), odbija po kilku minutach jak auto postoi. Mechanik coś tam patrzył i stwierdził, że nowy zacisk trzeba, ale zastanawiam się czy demontaż i wyczyszczenie nie załatwiłoby sprawy??
Czy ktoś zdemontował zacisk od mk4(LUCAS)?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 263 gości