jak w temacie. Zacisk na stole-tłoczek wykęcony. I co dalej panowie chce wymienić wszelkie uszczelniacze,oringi które są w zestawie naprawczym.
tylko takie mam dwa pytanka jak dostać się do wnętrza zacisku...
1 czy od strony wykęconego toczka demontujac pierscien sprężysty??
2 czy od strony dzwigni do recznego??
jesli opcja 1 to moze macie na to jakieś patenty bo dojście jest dramat...
a i pytanko jeśli trzeba zdemontowac dzwignię od recznego po odkreceniu śruby jest on na wcisk czy jakieś dziwne patenty...
potrzebuje poprostu jakiegos dobrego manuala lub wypowiedzi osoby która przerabial podobny temat.
za wszelkie info bede zobowiązany
pozdraVWiam
Naprawa zacisków tył mk4 AHF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Naprawa zacisków tył mk4 AHF
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 20:59 przez lecky, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
To jest MK2 a kolega naprawia zacisk MK4 .Przemo440 pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232665 to się przyda
Jesli dziala ci dzwignia hamulca recznego to wymien tylko te dwie gumki od strony tloczka jak wyciagniesz mechanizm hamulca recznego z zacisku moze sie okazac ze po oczyszczeniu oski mechanizmu zacisk bedzie lał oska pracuje w tulejce chyba mosiadz i lubi sie wybic a sama oska rdzewieje ma wżery i wtedy jest lipa bo trzeba kupic zacisk po regeneracji lub dobra uzywke.Nie wystepuje oska i ta tulejka jako element zamienny.
owszem reczny/dzwignia wszystko działa tylko że wyciek płynu pojawił sie od strony własnie dzwigni dlatego chciałem wymienic wszystko bo własnie w tych małych uszczelniaczasz tkwi chyba mój problem....waski1 pisze:Jesli dziala ci dzwignia hamulca recznego to wymien tylko te dwie gumki od strony tloczka
nie wiem juz co robic...
[ Dodano: 09 Lut 2010 10:08 ]
dobra biorę się za zacisk jak coś z niego nie wyjdzie to choć będę miał satysfakcje ze próbowałem
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Czy ktoś coś zdziałał w tym temacie?? MK4 blokuje się zacisk, nie odbija dobrze po zwolnieniu hamulca zasadniczego (przy ręcznym też się blokuje), odbija po kilku minutach jak auto postoi. Mechanik coś tam patrzył i stwierdził, że nowy zacisk trzeba, ale zastanawiam się czy demontaż i wyczyszczenie nie załatwiłoby sprawy??
Czy ktoś zdemontował zacisk od mk4(LUCAS)?
Czy ktoś zdemontował zacisk od mk4(LUCAS)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 263 gości