Jak wymienić żaróweczki w liczniku VDO od diesla?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

roman09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 24, 2009 00:12
Lokalizacja: Wrocław

Jak wymienić żaróweczki w liczniku VDO od diesla?

Post autor: roman09 » pn lut 08, 2010 16:30

Jak w temacie. I co może być przyczyną nie działania obrotomierza :P
Licznik mam rozkręcony na stole.



banzai54
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 22:31
Lokalizacja: Chełm

Post autor: banzai54 » pn lut 08, 2010 16:36

Ja u siebie miałem tak, że obrotomierz nie działał, bo nie dostawał sygnału z alternatora. Sprawdź miernikiem może to :) ew. przyjrzyj się ścieżkom w liczniku. A co do żaróweczek to chyba trzeba je przekręcic i wyjąc. Prawdopodobnie nóżki będą przylutowane do tej obudowy żarówki, to tam się przyjrzyj.


Był 1.6D Golf mk2 USA, był 1,8RP Passat b3, jest Carisma 1,6 16V :)
[url=http://img5.imageshack.us/i/vwgolfcari.jpg/][img]http://img5.imageshack.us/img5/4530/vwgolfcari.jpg[/img][/url]

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn lut 08, 2010 16:37




roman09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 24, 2009 00:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: roman09 » pn lut 08, 2010 16:38

ja w ogole nie moge zlokalizować tych żaróweczek



wojtas7054
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr sty 13, 2010 20:06
Lokalizacja: grzęby

Post autor: wojtas7054 » pn lut 08, 2010 16:39

roman09, zarówki wymień w całości nie warto lutować itp....
a co do obrotomierza to może kabel z altka spadł lub się uszkodził....


Wojtas:):)

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn lut 08, 2010 17:34

1,6TD - "znam ten ból": oprócz znanych przyczyn jak ułamanie się przewodu przy wsuwce, czy zaśniedziałych stykach (pomaga rozłączenie i ponowne włączenie wtyku) - w tych silniczkach lubi się obluzować zacisk "W" w alternatorze (może większe ma drgania?). Po zdjęciu przewodu, należy delikatnie ruszając zacisk sprawdzić czy nie jest w środku lut puszczony.



roman09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 24, 2009 00:12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: roman09 » pn lut 08, 2010 18:22

wymieniłem - i tak nie świecą. Działa tylko żaróweczka podswietlająca zegarek. Z tego co zauważylem to problem jest chyba z taśma też. takze licznik do wywalenia albo na czesci ;p



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn lut 08, 2010 19:21

Można jeszcze doprowadzić cienkim przewodem prąd z wtyku do choćby jednej z żaróweczek - reszta powinna zaświecić, jeśli to ta przyczyna.
Czy w ogóle we wtyku jest napięcie ze świateł pozycyjnych?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości