Strona 1 z 1
wlacznik awaryjnych
: śr gru 14, 2005 21:13
autor: misiek_83
Witam wszystkich uzytkownikow.Mam pytanie odnosnie ww wlacznika.Kupilem kilka dni temu golfa III i nie dzialaja awaryjne.Moim zdaniem odpowiedzialny jest za to wlacznik na kolumnie kierownicy.W ogole jakby sie nie wciskal.Jak sie do niego dobrac??Pozdrawiam
: śr gru 14, 2005 22:47
autor: MAREK 74
zdejmujesz kierownice, odkręcasz trzy śruby,wypstrykujesz 4 kostki i już
: śr gru 14, 2005 22:50
autor: bogus_z
wl od awaryjnych jest razem albo z kierunkami albo z wycieraczkami. raczej z wycieraczkami na 70%. bedziesz musial wymienic chyba calosc
: czw gru 15, 2005 12:03
autor: misiek_83
Ciezko sie zdejmuje ta kierownice??Chodzi o ten klakson,podwaza sie go??Ten wlacznik chodzi tak jakby sie nie wciskal,wchodzi minimalnie do srodka i nic.Cos sie zacielo??Dzieki i pozdrawiam
: czw gru 15, 2005 15:30
autor: TUTENHAMON
zwlasz klakson odkręcasz kierak klucz 24 potem śrubki i msz włącznik na wierzchy może ułamała się zapadka we właczniki i zaskakuje
: czw gru 15, 2005 17:01
autor: misiek_83
Mozna samemu ten wlacznik naprawic??Od awaryjnych oczywiscie.Pozdrawiam
: czw gru 15, 2005 17:30
autor: TommyHH
Witaj. Mam akurat w ręku przełącznik zespolony od mk2. Włącznik od awaryjnych znajduje się w module kierunkowskazów. Z tego co widzę to da się go wyjąć. Jeżeli można ten element kupić oddzielnie (wątpię), to nie warto naprawiać, tylko wymienić. Można spróbować pobawić sie sprężyną od zapadki, tylko uważaj jak będziesz wyjmował bo ci sprężynki i styki polecą. Chyba, że w Mk3 jest inaczej.
: czw gru 15, 2005 20:49
autor: JAFO
Wczoraj w Vento wymieniałem przełącznik kierunkowskazów i był zespolony z awaryjnymi.
Jeśli masz poduszkę, to do demontażu wyjmij kluczyk ze stacyjki, by nie kusiło Cię włączyć zapłonu bez poduszki, bo złapie błąd i zabulisz za jego wykasowanie.
Zapłon możesz włączyć, gdy poduszka będzie na nowo podpięta.
Cała robota z wymianą to 15 minut.
: czw gru 15, 2005 23:22
autor: misiek_83
15 minut?Chodzi o to ze ja bede probowal go naprawic,mam nadzieje ze istnieje taka mozliwosc.Nie wciska sie przycisk.Moze ma ktos z was taki przelacznik zespolony??Ile moze kosztowac??
: czw gru 15, 2005 23:28
autor: lolo_golf
Narazie nic nie kupuj

Sciagasz kierownice(z klaksonem nie ma problemu- szarpnij go mocniej i wyskoczy).Jak ściągniesz kiere to zobaszysz cale to ustrojstwo od kierunków i wycieraczek.Odkrecasz 3 sruby i wszystko ci schodzi.Przelącznik od awaryjnych jest rozbieralny jak kazdy znajdujący sie tam element.Rozbierz to potem przeczysc styki spirytusem bo tam jest taki zielony smar ktory lubi sie tak rozmywac i przez to czasem nie łączy.Noi dobiero jak nic nie zdziałasz to rozgładaj sie za używką(ok. 50zł)
Powodzenia

: czw gru 15, 2005 23:44
autor: misiek_83
Dzieki wszystkim za rady i zainteresowanie.Jutro chwila prawdy,jak naprawie to napisze.Jak nie,to tez napisze

Pozdro
: pt gru 16, 2005 14:13
autor: TUTENHAMON
Jak masz smar grafitowy lub sam grafit zmieszaj z olejem to ym smaruj raz przesmarujesz i już go nigdy nie otworzysz.
: ndz gru 18, 2005 16:47
autor: misiek_83
Wymienilem caly ten przelacznik zespolony i gitara
