wlacznik awaryjnych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

misiek_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 14, 2005 21:08
Lokalizacja: Szczecin

wlacznik awaryjnych

Post autor: misiek_83 » śr gru 14, 2005 21:13

Witam wszystkich uzytkownikow.Mam pytanie odnosnie ww wlacznika.Kupilem kilka dni temu golfa III i nie dzialaja awaryjne.Moim zdaniem odpowiedzialny jest za to wlacznik na kolumnie kierownicy.W ogole jakby sie nie wciskal.Jak sie do niego dobrac??Pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr gru 14, 2005 22:47

zdejmujesz kierownice, odkręcasz trzy śruby,wypstrykujesz 4 kostki i już


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bogus_z » śr gru 14, 2005 22:50

wl od awaryjnych jest razem albo z kierunkami albo z wycieraczkami. raczej z wycieraczkami na 70%. bedziesz musial wymienic chyba calosc



misiek_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 14, 2005 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: misiek_83 » czw gru 15, 2005 12:03

Ciezko sie zdejmuje ta kierownice??Chodzi o ten klakson,podwaza sie go??Ten wlacznik chodzi tak jakby sie nie wciskal,wchodzi minimalnie do srodka i nic.Cos sie zacielo??Dzieki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw gru 15, 2005 15:30

zwlasz klakson odkręcasz kierak klucz 24 potem śrubki i msz włącznik na wierzchy może ułamała się zapadka we właczniki i zaskakuje


TUTENHAMON

misiek_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 14, 2005 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: misiek_83 » czw gru 15, 2005 17:01

Mozna samemu ten wlacznik naprawic??Od awaryjnych oczywiscie.Pozdrawiam



TommyHH
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 25, 2005 20:20
Lokalizacja: Goldap

Post autor: TommyHH » czw gru 15, 2005 17:30

Witaj. Mam akurat w ręku przełącznik zespolony od mk2. Włącznik od awaryjnych znajduje się w module kierunkowskazów. Z tego co widzę to da się go wyjąć. Jeżeli można ten element kupić oddzielnie (wątpię), to nie warto naprawiać, tylko wymienić. Można spróbować pobawić sie sprężyną od zapadki, tylko uważaj jak będziesz wyjmował bo ci sprężynki i styki polecą. Chyba, że w Mk3 jest inaczej.



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw gru 15, 2005 20:49

Wczoraj w Vento wymieniałem przełącznik kierunkowskazów i był zespolony z awaryjnymi.
Jeśli masz poduszkę, to do demontażu wyjmij kluczyk ze stacyjki, by nie kusiło Cię włączyć zapłonu bez poduszki, bo złapie błąd i zabulisz za jego wykasowanie.
Zapłon możesz włączyć, gdy poduszka będzie na nowo podpięta.
Cała robota z wymianą to 15 minut.



misiek_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 14, 2005 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: misiek_83 » czw gru 15, 2005 23:22

15 minut?Chodzi o to ze ja bede probowal go naprawic,mam nadzieje ze istnieje taka mozliwosc.Nie wciska sie przycisk.Moze ma ktos z was taki przelacznik zespolony??Ile moze kosztowac??



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw gru 15, 2005 23:28

Narazie nic nie kupuj :chytry: Sciagasz kierownice(z klaksonem nie ma problemu- szarpnij go mocniej i wyskoczy).Jak ściągniesz kiere to zobaszysz cale to ustrojstwo od kierunków i wycieraczek.Odkrecasz 3 sruby i wszystko ci schodzi.Przelącznik od awaryjnych jest rozbieralny jak kazdy znajdujący sie tam element.Rozbierz to potem przeczysc styki spirytusem bo tam jest taki zielony smar ktory lubi sie tak rozmywac i przez to czasem nie łączy.Noi dobiero jak nic nie zdziałasz to rozgładaj sie za używką(ok. 50zł)

Powodzenia :okej:



misiek_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 14, 2005 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: misiek_83 » czw gru 15, 2005 23:44

Dzieki wszystkim za rady i zainteresowanie.Jutro chwila prawdy,jak naprawie to napisze.Jak nie,to tez napisze :grin: Pozdro



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pt gru 16, 2005 14:13

Jak masz smar grafitowy lub sam grafit zmieszaj z olejem to ym smaruj raz przesmarujesz i już go nigdy nie otworzysz.


TUTENHAMON

misiek_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 14, 2005 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: misiek_83 » ndz gru 18, 2005 16:47

Wymienilem caly ten przelacznik zespolony i gitara :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości