Strona 1 z 1

Czy do MH przypasuje stożek?

: ndz lut 07, 2010 23:16
autor: Johnatan
Witam, Posiadam MK2 z silnikiem MH, kiedyś kumpel pożyczył mi stożek, chciałem sprawdzic co to zmienia, podłączyłem raczej na krótko ten stożek. Pojeździłem zostawiłem auto na noc, rano wsiadam i gdy odpaliłem obroty sie trzymały przy 7tyś. i moje pytanie.
Czy do tego silnika można stosować stożki? Nie zależy mi na mocy bo co wyciągne z 50koni. Fajnie brzmi silnik u kumpla też bym tak chciał.. Załączam foto żeby wam pokazać jak go na króko zamontowałem, moze to błąd w montażu..


Obrazek

: ndz lut 07, 2010 23:28
autor: artur1902
da sie ale po co? zakładając w miejscu zaznaczonym na rysunku i wyrzucając standardowy wkład filtra nic nie uzyskasz, jedynie więcej śmieci w gaźniku które dostaną sie rurą zasysającą powietrze znad kolektora wydechowego. Lepiej zainwestować w częstszą wymianę standardowego wkładu. Przynajmniej bezie zdrowiej dla silnika
Te dwa wężyki są od podciśnieniowego sterowania klapką zimne/ciepłe powietrze. Są podłączone do takiego czerwonego termostatu.

: ndz lut 07, 2010 23:35
autor: Johnatan
Nie nie, ja chce podłączyć stożek pod kolano od wtrysku dać PCV i osłonić stożek. Nie chce tak podłączać stożka jak na zdjęciu, zaprezentowałem jak podłączyłem i miał (dla genLODOWAmk2) 5,5tyś obr/min na zimnym na jałowym. Pytam, czy jak dam kolano od wtrysku i podłącze do kolana odpowietrzenie silnika, dam PCV, wywale wszystkie węzyki, czy powinno być ok ?

A i kanał od ciepłego powietrza znikł też wiec w moim prowizorycznym nie było w ogóle lewego powietrza

: pn lut 08, 2010 00:56
autor: genLODOWAmk2
jak podłączyłem i miał 7 tyś na zimnym na jałowym
czy ten silni wogole kreci sie do 7000obr/min ??

wg mnie dawno Ci sie powinien silnik "przekręcic'

: pn lut 08, 2010 01:04
autor: Johnatan
jasny gwint ale sie czepiasz, jasne pochwal sie jaki ty masz motor i że kręci sie do 8tyś... wskazówka obrotomierza była na maxa

Napiszcie tylko czy przygra a nie wytykacie palcami

: pn lut 08, 2010 20:36
autor: artur1902
Da się ale musisz zrobić tak żeby to było szczelne na odcinku filtr- gaźnik no i oczywiście musisz zaślepić podciśnienie sterowania klapki. No i musi to jakoś wyglądać nie jakaś rzeźba

: wt lut 09, 2010 10:55
autor: Johnatan
ta parada którą przedstawiłem na rysunku była na szybko> Teraz postaram sie dać kolano PCVke i bedzie git..

: wt lut 09, 2010 12:54
autor: jhosef
Silnik fajnie brzmi bo obudowa filtra jest tłumikiem. Jest zaprojektowana po części aby uciszyć gang wydawany przez silnik przy zasysaniu powietrza. Jeśli zostawisz oryginalny filtr a dorzucisz na przodzie coś takiego to nawet tego nie będziesz miał. Dodatkowo wmontowywanie PVC nie jest moim zdaniem dobtym pomysłem, nie jest szczególnie olejo- i temperaturo- odporny.

: wt lut 09, 2010 23:20
autor: Johnatan
OKI, W tym tygodniu jest SWAP na 1.8 GX to myśle że mój problem zniknie :D
Ale mówicie że PCV nie da rady? hmm mam dostęp do miedzi.. myślałem o miedzianej rurze polerowanej, nie wiem jak szybko zaśniedzieje..