Strona 1 z 1

Złacze diagnostyczne

: śr gru 14, 2005 17:17
autor: Mariusz Z.
Czego można się dowiedzieć przez złacze diagnostyczne w Golfie III 1.9 TD 96r o swojej furmance?

: śr gru 14, 2005 17:26
autor: k631
Witam 50% prawdy o swojej furce.Pozdrawiam

: śr gru 14, 2005 17:26
autor: majkel
chyba niczego, bo tam nie ma żadnej elktroniki. Może jakieś błędy z silnika, ABS jeśli jest i poduszek

: śr gru 14, 2005 17:32
autor: ksorzel
paru rzeczy ciekawych na pewno sie dowiesz przy podlaczeniu kompa pod zlacze mozna sprawdzic poprawnosc dzialania np. silnika krokowego jak i wielu innych patentow
takze jesli masz problemy z golfem to z pewnoscia w koncu i tak trafisz do mechanika, ktory przetestuje ci auto kompem

: śr gru 14, 2005 17:59
autor: majkel
ale w td??

: śr gru 14, 2005 18:14
autor: Mariusz Z.
tak TD silnik AAZ.

: śr gru 14, 2005 19:13
autor: majkel
a jest tam złącze wogóle??

: śr gru 14, 2005 19:33
autor: PitrekT
Złącze diagnostyczne jest zawsze niezależnie od tego czy jest to silnik benzynowy czy diesel.

: śr gru 14, 2005 19:46
autor: majkel
z tym bym się kłócił

: śr gru 14, 2005 19:53
autor: PitrekT
Z tego co wiem to wszystkie MK3 mają złącza diagnostyczne albo 2x2 lub 16pinowe.

: śr gru 14, 2005 22:00
autor: JAFO
Noooooo TD ma diagnostykę.
Dziś na warsztacie diagnozowałem T4 TD
I były tam sterowniki:
silnika
ABS
licznika
immobilisera

TDI ???

: śr gru 14, 2005 22:26
autor: zyggy
Dołączę się. Co można wyciągnąć z mk3 TDI '96r, wersja Variant GT Special? Tak tylko na marginesie dodam, że nie pasuje mi oznaczenie (w numerze budy). W/g tabeli z forum rocznik '96 ma literę T, a ja mam V. O ile pamiętam jest to rok produkcji. Silnik mam AHU. W/g katalugu ETK VW także powinno być T. :crazy:

: czw gru 15, 2005 12:13
autor: Mariusz Z.
JAFO pisze:Noooooo TD ma diagnostykę.
Dziś na warsztacie diagnozowałem T4 TD
I były tam sterowniki:
silnika
ABS
licznika
immobilisera
JAFO- czego się dowiedziałeś na temat silnika?
Złącze jest normalnie w środkowej konsoli nad zapalniczką, 16-to pinowe.

: czw gru 15, 2005 20:58
autor: JAFO
T4 16-pinowe pod zaślepką zdaje się pod kierownicą. Płaski plastik i tylko ta jedna zaślepka.
Niczego się nie dowiadywałem, sprawdzałem, czy nie ma jakichś błędów, bo coś go muliło nieco.
Miałem wymienić filtr paliwa, wymieniłem, ale przy okazji okazało się, że w trakcie jego wymiany bardzo łatwo jest załamać wężyk paliwowy i wtedy przez to załamanie paliwo ledwo kropelkuje. A wężyk załamany był.
Próby już nie robiłem, bo nie chciało mi się. :helm:
Ja tam tylko pracuję.