Strona 1 z 1

1.8 RP jednopunkt benzyna gaz zbyt wysokie obroty

: sob lut 06, 2010 21:35
autor: slawo1
Po uruchomieniu zimnego silnika wchodzi na 2000 obr/min na gazie jest podobnie. Sprawdzałem przewody podciśnieniowe wymieniony niebieski czujnik i sprawdzony silniczek krokowy. Czy ktoś wie jak się sprawdza czujnik położenia przepustnicy ( 4 piny)? Czy coś jeszcze może miećwpływ na takie obroty? Czy orientujecie siąjaki może byćszacunkowy koszt wymiany przy założeniu że będęjużmiał używany?

: sob lut 06, 2010 21:39
autor: agrala
odczytaj kody blyskowe
na www.vwgolf.pl w dziale porady lub znajdziez w googlach
na kodach wyjdzie czy TPS jest ok

: sob lut 06, 2010 21:41
autor: Duber
slawo1 pisze:Czy ktoś wie jak się sprawdza czujnik położenia przepustnicy ( 4 piny
jak ma fabryczne blomby to nie dotykaj tego.jesli juz ktos grzebal tam to napisz

[ Dodano: Sob Lut 06, 2010 20:41 ]
zresztą o ustawianiu tego mozna ksiązke napisac biorąc material z forum :chytry:

: sob lut 06, 2010 21:42
autor: Y@RO
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ustawianie TPS'u

: sob lut 06, 2010 22:13
autor: agrala
NIE RUSZAJ TPSu
chyba ze ktos przed toa juz przy nim krecil

: sob lut 06, 2010 22:25
autor: Duber
agrala pisze:NIE RUSZAJ TPSu
chyba ze ktos przed toa juz przy nim krecil
:dol:
"jak ma fabryczne blomby to nie dotykaj tego.jesli juz ktos grzebal tam to napisz"
pisalem o tym :chytry: wyrzej
ale gazownicy zazwyczaj tam ustawiaja obroty i niestety....

: ndz lut 07, 2010 22:17
autor: slawo1
witam dziś zabrałem sięza sprawdzanie i rzeczywiście spotkałem kilka problemów. Między bolcem silniczka a przepustnicąnie było przerwy ustawiłem tak jak trzeba potem zmierzyłem napięcia i pierwsze było złe miałem ok0.9 między 1 a 2 pinem ustawiłem ok potem między 1 a 4 miałem ok0.25 przy zamkniętej przepustnicy tak zostawiłem .
Jeżeli chodzi o plomby to było coś plastikowego na śrubkach i zerwałem to. Sprawdziłem samochód na zimnym silniku i jest lepiej już po zapaleniu ma ok. 1600 obr/min potem spada na jakieś 1000 obr/min. Czy wartość między 1 a 4 pinem 0.26 zamiast 0.2 V może miećznaczenie czy też wystarczy że podkręcę jeszcze śrubkę przy silniczku krokowym?