Strona 1 z 1

[Mk3] po dodaniu gazu, powoli schodzi z obrotów

: śr gru 14, 2005 12:32
autor: pawlon159
witam
mam taki problem a mianowicie jak dodaje gazu na biegu jałowym... to bardzo wolno schodzi z wyższych obrotów... wskazówka z obrotomierza tak od 3000obr/min zwalnia i powoli schodzi w dół... i silnik tak samo sie zachowuje! o co hossi panowie?
z gory dzieki za odpowiedzi :pub:

: śr gru 14, 2005 12:46
autor: sas_gti
jam mialem taksamo w escorcie jak mialem niskie sprezanie (silnik na wykonczeniu)
Pierscienie puszczaja cisnienie i silnik nie ma jak hamować, tak na logikę rozumowalem i polaczyem sobie te dwie rzeczy, nio ale moze top nie ma wplywu , w tej materi nie jestem w stanie bardzije pomóc....ktos potwierdzi moją teorie?

Bo silnik jest hamowany chyba podcisnieniem jakie spowstaje w cylindrze a gdy pierscienie puszczaja, to to cisnienie jest duzo mniejsze i mniejsza siła hamujaca tłoki....dobrze rozumuję
Czy to cos innego moze?

: śr gru 14, 2005 13:01
autor: pawlon159
sas_gti pisze:jam mialem taksamo w escorcie jak mialem niskie sprezanie (silnik na wykonczeniu)
Pierscienie puszczaja cisnienie i silnik nie ma jak hamować, tak na logikę rozumowalem i polaczyem sobie te dwie rzeczy, nio ale moze top nie ma wplywu , w tej materi nie jestem w stanie bardzije pomóc....ktos potwierdzi moją teorie?

Bo silnik jest hamowany chyba podcisnieniem jakie spowstaje w cylindrze a gdy pierscienie puszczaja, to to cisnienie jest duzo mniejsze i mniejsza siła hamujaca tłoki....dobrze rozumuję
Czy to cos innego moze?
silinik na wykonczeniu? wow! nie dopuszczam do siebie takiej mysli! wiesz, silnik chodzi bardzo dobrze! pszyspieszenie jest Git, równo chodzi na wolnych obrotach... odpala od strzału.... nic dodać nic ując... tylko wkurzam sie ze troche wolno schodzi mi z obrotów na jałowym... bo co sie z tym wiąże... poprostu wiecej mi pali przez to.
pozdro

: śr gru 14, 2005 13:04
autor: sas_gti
mój excorcik też łądnie pracował, nie było zadnych problemów z odpalaniem i z niczym ...
przyspieszenie miał o około 1,5 sekundy gorsze do setki od serii( mial okolo 11 powinien ponizej 10) a sprezanie na jednym cylindrze odbiegało od normy o nawet 4 atmosfery, na reszcie tez nie bylo za ciekawie, jeden tylko trzymal 10 atmosfer.....
no ja mowie ze nie jestem pewien w twojej sprawie, sprawdz kompresje to da ci duzo wiedzy o faktycznym stanie silnika, ja tylko mowie co bylo u mnie