[Mk3] po dodaniu gazu, powoli schodzi z obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

[Mk3] po dodaniu gazu, powoli schodzi z obrotów

Post autor: pawlon159 » śr gru 14, 2005 12:32

witam
mam taki problem a mianowicie jak dodaje gazu na biegu jałowym... to bardzo wolno schodzi z wyższych obrotów... wskazówka z obrotomierza tak od 3000obr/min zwalnia i powoli schodzi w dół... i silnik tak samo sie zachowuje! o co hossi panowie?
z gory dzieki za odpowiedzi :pub:


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 14, 2005 12:46

jam mialem taksamo w escorcie jak mialem niskie sprezanie (silnik na wykonczeniu)
Pierscienie puszczaja cisnienie i silnik nie ma jak hamować, tak na logikę rozumowalem i polaczyem sobie te dwie rzeczy, nio ale moze top nie ma wplywu , w tej materi nie jestem w stanie bardzije pomóc....ktos potwierdzi moją teorie?

Bo silnik jest hamowany chyba podcisnieniem jakie spowstaje w cylindrze a gdy pierscienie puszczaja, to to cisnienie jest duzo mniejsze i mniejsza siła hamujaca tłoki....dobrze rozumuję
Czy to cos innego moze?



Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » śr gru 14, 2005 13:01

sas_gti pisze:jam mialem taksamo w escorcie jak mialem niskie sprezanie (silnik na wykonczeniu)
Pierscienie puszczaja cisnienie i silnik nie ma jak hamować, tak na logikę rozumowalem i polaczyem sobie te dwie rzeczy, nio ale moze top nie ma wplywu , w tej materi nie jestem w stanie bardzije pomóc....ktos potwierdzi moją teorie?

Bo silnik jest hamowany chyba podcisnieniem jakie spowstaje w cylindrze a gdy pierscienie puszczaja, to to cisnienie jest duzo mniejsze i mniejsza siła hamujaca tłoki....dobrze rozumuję
Czy to cos innego moze?
silinik na wykonczeniu? wow! nie dopuszczam do siebie takiej mysli! wiesz, silnik chodzi bardzo dobrze! pszyspieszenie jest Git, równo chodzi na wolnych obrotach... odpala od strzału.... nic dodać nic ując... tylko wkurzam sie ze troche wolno schodzi mi z obrotów na jałowym... bo co sie z tym wiąże... poprostu wiecej mi pali przez to.
pozdro


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 14, 2005 13:04

mój excorcik też łądnie pracował, nie było zadnych problemów z odpalaniem i z niczym ...
przyspieszenie miał o około 1,5 sekundy gorsze do setki od serii( mial okolo 11 powinien ponizej 10) a sprezanie na jednym cylindrze odbiegało od normy o nawet 4 atmosfery, na reszcie tez nie bylo za ciekawie, jeden tylko trzymal 10 atmosfer.....
no ja mowie ze nie jestem pewien w twojej sprawie, sprawdz kompresje to da ci duzo wiedzy o faktycznym stanie silnika, ja tylko mowie co bylo u mnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości