Poranny zapach płynu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Poranny zapach płynu
Witam, codziennie rano wchodzac do garazu czuje zapach plynu chłodniczego, po odpaleniu auta i wlaczeniu nawiewu równiez go czuje, jak leci cieple powietrze to juz nie.....myslalem ze cos w garazu mi sie rozlalo ale bylem wyjechany i auto stalo pod domem i ponownie po odpaleniu czuc zapach...dodam ze plynu nie ubywa,wycieku nie ma....moze to robic korek od zbiornika wyrównawczego? co sprawdzic? jak sadzicie
- Grzegorz_r
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 20:20
- Lokalizacja: Ostrow wlkp. (POS)
- Kontakt:
witam u mnie tez czuć z nawiewów (jak by zapach płyny chłodniczego- tak mi sie wydaje ze to jest to) ale dopiero po przełączeniu na ciepłe powietrze! płynu ubywa tak na 2tys. km z 0,5l ale nigdzie nie widzę wycieku w środku ni jest mokro szyby nie parują tylko ten zapach! na razie zimno na zewnątrz wiec nie mam jak się za to zabrać ale może jakieś podpowiedzi od czego zacząć nagrzewnica czy może coś we wnęce silnika? jak się ociepli wymienię filtr kabinowy i zrobię odgrzybianie. auto z climatronik!
[url=http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6099193]Moje aukcje Allegro![/url]
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Do momentu tuż przed otwarciem termostatu temperatura górnego węża do chlodnicy na jego początku powinna znacznie sie różnić od temperatury na jego koncu. To że dolny waż jest zimny, nie znaczy wcale,że termostat trochę nie puszcza. Sprawdzenia trzeba dokonać na postoju, kiedy silnik ma juz te 70 stopni utrzymuj około 2500 - 3000 tysiace obrotów i obserwuj wskaźnik temperatury oraz przez otwartą maske wentylator chłodnicy. Wentylator powinien się właczać przy około 100 stopniach, więc jezeli sie włączy , a wskaźnik pokaze powiedzmy 80 stopni, to czujnik temperatury jest uszkodzony. Jeżeli natomiast temperatura wzrosnie ponad te "normalne" 70 i wentylator włączy sie przy 100 na wskaźniku - uszkodzony bedzie termostat. Napiszę jeszcze o przypadku w MK3 1Y 1,9D, gdzie wymieniałem i termostaty i czujnik, a wskazania temperatury były zaniżone. Tak zostało, ale myślę,że należałoby poszukac tematu o samych wskaźnikach, być może to uszkodzenie w liczniku.shark:) pisze:Wysłany: Wczoraj 13:34
czy wlaniety termostat moze byc przyczyna tego ze silnik lapie temperature 70stopni i nie idzie w gore? cieplo leci, dolny wąz zimny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 439 gości