1.8 PB wielopunkt problem z z zasilaniem benzyną
: pt lut 05, 2010 18:22
Auto po zagazowaniu jeszcze za poprzedniego właściciela przestało chodzic na benzynie
gdy trafił w moje ręce postanowiłem to zmienic
wymieniłem obie pompy paliwa na nowe, wszystkie węże, (pompy byly spalkone) filtr paliwa, wykrecilem i wymylem caly bak i obudowe zewnetrznej pompy
nadal nie jezdzil na benzynie
diagnoza padla na wtryski
wtryski tez zostaly wymienione na sprawne a auto nadal nie jezdzi na benzynie
pompa pompuje do cisnienia nawet 5 bar wiec na pewno daje rade
regulator podcisnieniowy trzyma cisnienie na listwie 2,6-1,6 bara
dzisiaj mierzylem ale nie wiem na ile moge ufać temu manometrowi
auto po odlaczeniu silnika krokowego odpala i pracuje tak na 0,5 tysiaca po dodaniu gazu natychmiast gasnie
przy podlaczony nie odpala
jak na gazie trzymam silnik na 4,5 tys i cykne na pb to chodzi na tych 4,5 ale jak odejme lub dodam gazu natychmiast gasnie na innych predkosciach nie chodzi
Zupelnie wyczerpalem swoje pomysly co jest przyczyną i prosze o pomoc
z gory dziekuje za podpowiedzi
pozdrawiam
gdy trafił w moje ręce postanowiłem to zmienic
wymieniłem obie pompy paliwa na nowe, wszystkie węże, (pompy byly spalkone) filtr paliwa, wykrecilem i wymylem caly bak i obudowe zewnetrznej pompy
nadal nie jezdzil na benzynie
diagnoza padla na wtryski
wtryski tez zostaly wymienione na sprawne a auto nadal nie jezdzi na benzynie
pompa pompuje do cisnienia nawet 5 bar wiec na pewno daje rade
regulator podcisnieniowy trzyma cisnienie na listwie 2,6-1,6 bara
dzisiaj mierzylem ale nie wiem na ile moge ufać temu manometrowi
auto po odlaczeniu silnika krokowego odpala i pracuje tak na 0,5 tysiaca po dodaniu gazu natychmiast gasnie
przy podlaczony nie odpala
jak na gazie trzymam silnik na 4,5 tys i cykne na pb to chodzi na tych 4,5 ale jak odejme lub dodam gazu natychmiast gasnie na innych predkosciach nie chodzi
Zupelnie wyczerpalem swoje pomysly co jest przyczyną i prosze o pomoc
z gory dziekuje za podpowiedzi
pozdrawiam