Przeskoczył pasek\nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 04, 2009 23:15
Lokalizacja: Sztum

Przeskoczył pasek\nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Post autor: matek6 » czw lut 04, 2010 22:51

Witam. Auto to golf 4 1.4 16v 98 r. Dziś samochód zgasł w czasie jazdy i nie da się go uruchomić. Rozrusznik kręci lekko słychać jakby zawory stukały o tłoki. Pasek nie zerwał się ale podejrzewam, że przeskoczył nie wiem o ile ząbków. Czy ktoś może wie jak wielkie spustoszenie zrobił? Czy szukać całej głowicy czy wystarczy wymiana zaworów i prowadnic? Może ktoś spotkał się już tym problemem? Proszę o poradę.
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 12:25 przez matek6, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 04, 2010 22:53

do wymiany zawory, prowadnice prawdopodobnie też. Radzę dobrze obejrzeć głowicę po zdjęciu i ocenić szkody.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lut 04, 2010 22:56

jeśli tłoki naprawiły zawory to głowice oddaj do remontu i będzie ok
sprawdzałeś błędy w autku ?
Ostatnio zmieniony czw lut 04, 2010 23:07 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » czw lut 04, 2010 22:57

uszkodzone zawory i prowadnice aut!



matek6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt gru 04, 2009 23:15
Lokalizacja: Sztum

Post autor: matek6 » ndz lut 07, 2010 11:01

Ok Dziękuje za odpowiedź. Chcę zabrać się za rozbieranie wszystkiego lecz nie znalazłem żadnej książki która by opisywała demontaż głowicy i wymianę paska z rolkami. Znalazłem tylko książkę Dieter Korp "Volkswagen golf IV i bora" lecz nie ma tam informacji o tych czynnościach. Może ktoś ma jakieś inne książki bądź jakieś skany na komputerze będę wdzięczny.



greg

Post autor: greg » ndz lut 07, 2010 13:41

najprawdopodobniej po zrzuceniu głowicy zobaczysz taki obrazek
Obrazek

czyli skrzywiło się 8 zaworów - daj adres mail na pw



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości