Wspomaganie
: czw lut 04, 2010 16:24
Ciag dalszy tematu -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
(dlatego nowy bo tam nie moge tego "odswierzyc
)
Dzis w koncu troche wczesniej udalo mi sie wyrwac z pracy i wskoczylem do garazu. Do gory auto na kolki no i.......
Piekny wyciek z przekladni :/

Pytanie jest jedno. "Lepic" czy regenerowac? ;>
Mysle ze pierwsze sprobuje zalac to jakims uszczelniaczem, jezeli nie pomoze to w gre wejdzie regeneracja. Bylem sie dowiedziec w jednym warsztacie to mi powiedzili ze za przekladnie PO REGENERACJI chca 1.700 zl...
Dzis zajechalem do jednego z drozszych warsztatow i mi powiedzili ze w ciagu jednego dnia zrobia to za cene mieszczaca sie w 1 tys. W to wychodzi wymontowanie , nowe uszczelki itp , nowy olej no i zamontowanie
Sadzicie ze warto najpierw sprobowac uszczelnic to? ;> Koszt uszczelniacza to ~25 zl...
Jednak tak jak Magnus pisal. Olej sie chowal i nie ciekl jak auto stalo ;s ;/
(dlatego nowy bo tam nie moge tego "odswierzyc

Dzis w koncu troche wczesniej udalo mi sie wyrwac z pracy i wskoczylem do garazu. Do gory auto na kolki no i.......
Piekny wyciek z przekladni :/

Pytanie jest jedno. "Lepic" czy regenerowac? ;>
Mysle ze pierwsze sprobuje zalac to jakims uszczelniaczem, jezeli nie pomoze to w gre wejdzie regeneracja. Bylem sie dowiedziec w jednym warsztacie to mi powiedzili ze za przekladnie PO REGENERACJI chca 1.700 zl...

Dzis zajechalem do jednego z drozszych warsztatow i mi powiedzili ze w ciagu jednego dnia zrobia to za cene mieszczaca sie w 1 tys. W to wychodzi wymontowanie , nowe uszczelki itp , nowy olej no i zamontowanie

Sadzicie ze warto najpierw sprobowac uszczelnic to? ;> Koszt uszczelniacza to ~25 zl...
Jednak tak jak Magnus pisal. Olej sie chowal i nie ciekl jak auto stalo ;s ;/