Strona 1 z 1

mkII 1.6 pierburg 2e2

: czw lut 04, 2010 14:54
autor: seba1991
Witam jestem nowy na tym forum więc witam wszystkich i jak zorbie coś źle to przepraszam


mam problem z moim golfem II 1.6 gaźnika pierburg 2e2 rok 89 a więc problem jest taki iż kupiłem go i nie chodził tak jak powinien miał cały czas 2000 odr zmieniłem gaźnik i wyregulowałem jak się rozgrzeje to chodzi ale jak jest zimny to gaśnie ale problem jest gdzieś indziej przy gaźniku są jakieś gniazda do podłączenia przewodów lecz ja w swoim golfie mam wiele wtyczek ale żadna nie pasuje.

czy wie ktoś morze skąd te kable wychodzą żebym mógł to podłączyć ? Obrazek Obrazek Obrazek

: czw lut 04, 2010 15:03
autor: jhosef
Kable służą do podpięcia urządzenia termiczno-czasowego oraz elektrozaworu. Na 2 zdjęciu widać te urządzonko temp-czas. Ono chwilowo podnosi obroty na zimnym silniku poprzez siłownik 3-połozeniowy. Elektrozawór masz z tyłu gaźnika.

[ Dodano: 04 Lut 2010 14:08 ]
Tych urządzeń możesz się pozbyć ale trzeba je ominąć w podciśnieniach. Odpowiedni schemat będę mógł wrzucić po 17.

: czw lut 04, 2010 16:20
autor: Paweł Marek
seba1991, do obu wtyczek z dwoma pinami podpinasz plus po zapłonie i masę, biegunowść dowolna. Do kabalka z przodu gaźnika plus po zapłonie. Do wtyczki od urzadzenia rozruchowego plus z odpowiedniego czujnika w króćcu z płynem chłodzącym - możesz to pominąć. Zostaje kabelek masowy łączący śróbę pokrywy gaźnika ze śróba pokrywy rozrządu

: czw lut 04, 2010 16:25
autor: seba1991
a jeśli to pominę to nie wpłynie to jakoś na prace silnika bo jednak po coś to tam jest ?

morze wie ktoś jak się ustawia gaźnik jak już przy tym jesteśmy ?

: czw lut 04, 2010 16:33
autor: jhosef
Te urządzenie term-czasowe podnosi na chwilę obroty zimnego silnika. Nie wiem dokładnie na ile ale jakoś 10 sek. Podobno te urządzenie często nie działa, u mnie np działa po odpaleniu zimnego silnika przez chwilę obroty są dość wysokie po czym spadają. Ten zawór natomiast służy do hamowania silnikiem z tego co pamiętam.

Ja przez kawał czasu jeździłem z pominięciem tych urządzeń i nie miałem problemów. Później wg rady Paweł Marek, dorobiłem instalacje.

: czw lut 04, 2010 16:40
autor: Lipek81
A przewód na fotce nr. 3 jest przygotowany pod czujnik poziomu płynu hamulcowego. Ponieważ nie masz tego czujnika, to wtyczka jest wolna i ukryta koło akumulatora.

: czw lut 04, 2010 16:44
autor: seba1991
aha ok to jak byś mógł to podrzuć mi ten schemat i jak byście mogli to napiszcie mi jak go wyregulować

: czw lut 04, 2010 19:26
autor: jhosef
To zdjęcie wrzucił kiedyś Paweł Marek - z tego co pamiętam. Na tym zdjęciu nie ma juz tym ustrojstw. Przedstawia tył gażnika.

Obrazek

: pt lut 05, 2010 18:52
autor: seba1991
ok dzięki panowie
a jaszcze morze ktoś mi podrzuci jak go wyregulować