Brak mocy na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

m_mark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 23, 2009 10:25
Lokalizacja: mysłowice
Kontakt:

Brak mocy na benzynie

Post autor: m_mark » czw lut 04, 2010 14:00

Witam wszystkich, mój problem polega na tym: (posiadam wersje mk3 1,6 101KM + gaz)
że na bęzynie ledwo jeździ a dokładniej, na pierszym biegu idzie, na dwójce jak wciśne gaz do końca to miedzy 2000obr. do 3000 nie chce wogóle isc, a przy 4000 odcina go i nie chce dalej. Na pozostałych biegach podobnie. Czasami ma tak że kręci normalnie (ale to raz na ruski rok), zaś na gazie wszystko śmiga bezproblemowo.
Pewnien mechanik powiedział mi że silnik jest zagazowany.
Wymieniłem wszystkie filtry, łącznie z filtrem PALIWA.

Proszę o pomoc. Albo namiary na jakiegoś speca od mk3 z okolic Mysłowic.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » czw lut 04, 2010 14:03

Na pewno coś z układem paliwowym. Przeganiałeś go kolego czasem na benzynie czy cały czas tylko na LPG jeździsz? Stawiam na padniętą pompę paliwa albo wtryski już przestają pracować na Pb.



m_mark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 23, 2009 10:25
Lokalizacja: mysłowice
Kontakt:

Post autor: m_mark » czw lut 04, 2010 14:07

Teraz ostatnio cały czas na paliwie jeźdze, bo ktoś mi tak gadał żeby go przepalić. Doradzali mi też żeby kupić preparat to przeczyszczania wtrysków i nie wiem czy nawet to pomoże.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » czw lut 04, 2010 14:39

m_mark pisze:Teraz ostatnio cały czas na paliwie jeźdze
Teraz to już może być za późno. A wcześniej jak jeździłeś? Non stop na LPG?
m_mark pisze:Doradzali mi też żeby kupić preparat to przeczyszczania wtrysków
Na pewno nie zaszkodzi.



TOYTOY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lut 04, 2010 15:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Brak mocy na benzynie

Post autor: TOYTOY » czw lut 04, 2010 15:47

Ja bym sprawdził jeszcze cisnienie na pompie (2,5-3bar). Jeśli na gazie zapierdziela to pozostaje paliwo. Jeśli filtr juz wymieniłeś, do sprawdzEnia pozostaje pompa, regulator ciśninia na listwie,wtryski.

Komp nie wykazła błedów?



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » czw lut 04, 2010 15:56

Podepne sie pod temat.
U mnie w 1.6 AEE 75PS mam efekt tak jakby mi auto paliło na 3 cylindrach (no i chyba tak pali), a jak sie na gaz przelacza, to w koncu dostaje kopa.
Co polecacie i co może być nie tak?
Wtrysk sie przypchał??


Pozdrawiam,
Piotrek

m_mark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 23, 2009 10:25
Lokalizacja: mysłowice
Kontakt:

Post autor: m_mark » pt lut 05, 2010 11:45

W sumie to dużo jeżdże na gazie ale to auto mam od początku października, i już tak chodził.
A na kompie nic.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » pt lut 05, 2010 11:46

Tzn., że odkąd go masz to na benzynie nie chce jeździć? Jeśli tak to jak dla mnie sprawa prosta. Pompa paliwa zarżnięta.



m_mark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 23, 2009 10:25
Lokalizacja: mysłowice
Kontakt:

Post autor: m_mark » pt lut 05, 2010 12:23

wymienie pompe i zobaczymy co wtedy, dzięki



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt lut 05, 2010 12:29

Do sprawdzenia układ paliwowy: pompa ( ciśnienie i wydatek paliwa ), regulator ciśnienia na listwie i wtryski. Ja dałem za takie coś 50zł w zakładzie. Wyciągane były także wtryski czy nie leją i jak rozpylają paliwo.
A jak pracuje sonda lambda ?



m_mark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 23, 2009 10:25
Lokalizacja: mysłowice
Kontakt:

Post autor: m_mark » pt lut 05, 2010 13:10

Gawior, i ile cię to wszystko wyniosło?? i czy to coś pomogło?



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » sob lut 06, 2010 12:57

Jest wyżej napisane :jezor:
50zł za sprawdzenie tego wszystkiego.
Najpierw zmieniłem filtr paliwa żeby czasem przez to nie wyszło sprawdzanie źle, ale ty już go wymieniałeś.
I tak jak u ciebie mam wtrysk wielopunktowy. Z mono-wtryskiem było by 40zł bo tylko 1 wtryskiwacz.
Czy to coś pomogło ? Dowiedziałem się że z tej strony wszystko jest sprawne.
A sprawdzałem bo wolałem wiedzieć "co w trawie piszczy" i szukałem przyczyn większego spalania ( np. lanie wtrysków ).
Na diagnostyce komputerowej nie wyjdzie czy któryś wtrysk jest przy pchany czy coś, tylko jak w ogóle chyba nie działa.

Co do pytania od pkirylcz, to u Ciebie jest mono-wtrysk. Jeżeli on by był nie sprawny to cały silnik odczuł by tego efekt ( ten wtrysk podaje cały czas paliwo, tylko ten cylinder który jest w fazie zasysania wciąga powietrze z paliwem i później następny i tak w kółko ) a nie tylko 1 cylinder jak jest to w przypadku silników i wtrysków wielopunktowych.
Na twoim miejscu zabrał bym się za sprawdzanie układu zapłonowego.

Jakiś spory czas temu kumpel miał takie coś w Lanosie 1.6 106KM z gazem, ale na wielopunkcie. Palił na 3 cylindry jakby a po przełączeniu na gaz ( II generacja ) było już w porządku. Nie pamiętam do końca, ale była to wina wtryskiwacza.



m_mark
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 23, 2009 10:25
Lokalizacja: mysłowice
Kontakt:

Post autor: m_mark » ndz lut 07, 2010 18:14

jeszcze jedno pytanko mam mojemu znajomemu tak samo zaczęło sie dziać tylko że w audi 80, i u niego do wymiany jest "przekaźnik" i czy w golfach też coś takiego jest??



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » ndz lut 07, 2010 19:40

No pewnie że jest przekaźnik pompy paliwa ( bo chyba o to konkretnie pytasz ).
Jest to przekaźnik w miejscu R12 ( skrzynka z bezpiecznikami, prawy dolny róg to jest ten przekaźnik ).
Chyba że przekaźnik "sterowania silnika" to jest miejsce R3 ( górny rząd 3 od lewej ).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości