Brak mocy na benzynie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy na benzynie
Witam wszystkich, mój problem polega na tym: (posiadam wersje mk3 1,6 101KM + gaz)
że na bęzynie ledwo jeździ a dokładniej, na pierszym biegu idzie, na dwójce jak wciśne gaz do końca to miedzy 2000obr. do 3000 nie chce wogóle isc, a przy 4000 odcina go i nie chce dalej. Na pozostałych biegach podobnie. Czasami ma tak że kręci normalnie (ale to raz na ruski rok), zaś na gazie wszystko śmiga bezproblemowo.
Pewnien mechanik powiedział mi że silnik jest zagazowany.
Wymieniłem wszystkie filtry, łącznie z filtrem PALIWA.
Proszę o pomoc. Albo namiary na jakiegoś speca od mk3 z okolic Mysłowic.
że na bęzynie ledwo jeździ a dokładniej, na pierszym biegu idzie, na dwójce jak wciśne gaz do końca to miedzy 2000obr. do 3000 nie chce wogóle isc, a przy 4000 odcina go i nie chce dalej. Na pozostałych biegach podobnie. Czasami ma tak że kręci normalnie (ale to raz na ruski rok), zaś na gazie wszystko śmiga bezproblemowo.
Pewnien mechanik powiedział mi że silnik jest zagazowany.
Wymieniłem wszystkie filtry, łącznie z filtrem PALIWA.
Proszę o pomoc. Albo namiary na jakiegoś speca od mk3 z okolic Mysłowic.
Re: Brak mocy na benzynie
Ja bym sprawdził jeszcze cisnienie na pompie (2,5-3bar). Jeśli na gazie zapierdziela to pozostaje paliwo. Jeśli filtr juz wymieniłeś, do sprawdzEnia pozostaje pompa, regulator ciśninia na listwie,wtryski.
Komp nie wykazła błedów?
Komp nie wykazła błedów?
Jest wyżej napisane
50zł za sprawdzenie tego wszystkiego.
Najpierw zmieniłem filtr paliwa żeby czasem przez to nie wyszło sprawdzanie źle, ale ty już go wymieniałeś.
I tak jak u ciebie mam wtrysk wielopunktowy. Z mono-wtryskiem było by 40zł bo tylko 1 wtryskiwacz.
Czy to coś pomogło ? Dowiedziałem się że z tej strony wszystko jest sprawne.
A sprawdzałem bo wolałem wiedzieć "co w trawie piszczy" i szukałem przyczyn większego spalania ( np. lanie wtrysków ).
Na diagnostyce komputerowej nie wyjdzie czy któryś wtrysk jest przy pchany czy coś, tylko jak w ogóle chyba nie działa.
Co do pytania od pkirylcz, to u Ciebie jest mono-wtrysk. Jeżeli on by był nie sprawny to cały silnik odczuł by tego efekt ( ten wtrysk podaje cały czas paliwo, tylko ten cylinder który jest w fazie zasysania wciąga powietrze z paliwem i później następny i tak w kółko ) a nie tylko 1 cylinder jak jest to w przypadku silników i wtrysków wielopunktowych.
Na twoim miejscu zabrał bym się za sprawdzanie układu zapłonowego.
Jakiś spory czas temu kumpel miał takie coś w Lanosie 1.6 106KM z gazem, ale na wielopunkcie. Palił na 3 cylindry jakby a po przełączeniu na gaz ( II generacja ) było już w porządku. Nie pamiętam do końca, ale była to wina wtryskiwacza.
50zł za sprawdzenie tego wszystkiego.
Najpierw zmieniłem filtr paliwa żeby czasem przez to nie wyszło sprawdzanie źle, ale ty już go wymieniałeś.
I tak jak u ciebie mam wtrysk wielopunktowy. Z mono-wtryskiem było by 40zł bo tylko 1 wtryskiwacz.
Czy to coś pomogło ? Dowiedziałem się że z tej strony wszystko jest sprawne.
A sprawdzałem bo wolałem wiedzieć "co w trawie piszczy" i szukałem przyczyn większego spalania ( np. lanie wtrysków ).
Na diagnostyce komputerowej nie wyjdzie czy któryś wtrysk jest przy pchany czy coś, tylko jak w ogóle chyba nie działa.
Co do pytania od pkirylcz, to u Ciebie jest mono-wtrysk. Jeżeli on by był nie sprawny to cały silnik odczuł by tego efekt ( ten wtrysk podaje cały czas paliwo, tylko ten cylinder który jest w fazie zasysania wciąga powietrze z paliwem i później następny i tak w kółko ) a nie tylko 1 cylinder jak jest to w przypadku silników i wtrysków wielopunktowych.
Na twoim miejscu zabrał bym się za sprawdzanie układu zapłonowego.
Jakiś spory czas temu kumpel miał takie coś w Lanosie 1.6 106KM z gazem, ale na wielopunkcie. Palił na 3 cylindry jakby a po przełączeniu na gaz ( II generacja ) było już w porządku. Nie pamiętam do końca, ale była to wina wtryskiwacza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości