Strona 1 z 1
Ile kosztuje wymiana paska alternatora i paska pompy wody??
: wt gru 13, 2005 21:24
autor: Darklight
jak w temacie
: wt gru 13, 2005 21:48
autor: GTomek
lepiej wymień sam nic trudnego a i zaoszczędzisz grosza na paliwko
: wt gru 13, 2005 21:52
autor: TommyHH
Chodzi Ci tylko o robociznę? Myślę, że nie więcej jak 20 zł. Nie możesz wymienić sam? To łatwe. Tak na marginesie to jeden i ten sam pasek.

: śr gru 14, 2005 00:07
autor: Darklight
a jak to sie wymienia?nie chcialbym czegos spiepszyc... chodzi mi o robocizne i o czesci (czyli paski?) wymienic musze pasek klinowy napedu pompy wspomagania i pasek napedu alternatora!
[ Dodano: Wto Gru 13, 2005 23:07 ]
a i jak tak to gdzie w warszawie mozna by kupic te czesci??
: śr gru 14, 2005 00:26
autor: GTomek
wymiana nie jest skomplikowana
wpierw musisz odkręcić regulacje od pompy wspomagania jest tam śrubka z zębami do regulacji póżniejszej naciągu paska
poczym luzujesz alternator na śrubach uginasz go mocno do dołu bo jest ona na sprężynie która później sama naciąga pasek
i ściągasz sprawa prosta a jak sie obawiasz sam robić daj znać to sie zmówimy i pomoge ci w tej prostej sprawie
: śr gru 14, 2005 00:50
autor: Darklight
łoo to by bylo spoko...tylko powiedz mi gdzie moge kupic te czesci? taniej napewno to wyjdzie niz robienie w warsztacie...gdzie powiedzieli mi ze okolo 300-400zl
: śr gru 14, 2005 00:58
autor: GTomek
najlepiej podjedz do intercarsu ceny mają w normie także podasz im symbol silnika i wszystko ci podadzą jak na tacy a biedny nie wyjdziesz osobiście polecam paski marki CONTITECH są trwałe
jakby co daj znać na gg
: czw gru 15, 2005 00:08
autor: Darklight
napewno samemu da sie to wymienic?
: czw gru 15, 2005 00:13
autor: Michael G60
A może tobie powiedzieli o paskach rozrządu ??????
: czw gru 15, 2005 11:57
autor: Darklight
pasek rozrzadu to juz mam wymieniony, napewno mi o tym mowili.!!!to da sie to samemu zrobic?
: czw gru 15, 2005 12:29
autor: WRHZ
wszystkei paski sie da samemu wymienic jak sie ma jakies tam pojecie ale alternator i wspomaganie to prysz nie da sie czegos zepsuc

P.S. Jak sie nie myle to pasek po naciagnieciu powinien miec ok 0,5 cm luzu tzn jak nadusisz palcem tyle ok powinien sie dac ugiac
: czw gru 15, 2005 15:26
autor: TUTENHAMON
witaj wymiana to groszowa sprawa bierzezsz klusz taki aby ci wszedł na koło napinasz dajesz nim nadół zluzowujesz pasek ściągasz go zakładasz nowy i jazda. czas 5 minut.
: czw gru 15, 2005 23:01
autor: hanti
GTomek pisze:najlepiej podjedz do intercarsu ceny mają w normie także podasz im symbol silnika i wszystko ci podadzą jak na tacy a biedny nie wyjdziesz osobiście polecam paski marki CONTITECH są trwałe
jakby co daj znać na gg
ja osobiscie polecam paski firmy GATES bdb.