Strona 1 z 1
szarpnięcia kierownicą
: śr lut 03, 2010 20:59
autor: tomek238555
Witam. Mam taki problem podczas jazdy zdażają się pojedyncze szarpnięcia kieronicy w prawo. Sprawdzałem zawieszenie ale poza wymianą sworznia wahacza i łożyska koła prawego wszystko jest ok. przy wymianie ustawili zbieżność i wyważyli koła. problem jednak jest nadal. Dodam jeszcze, że jedna z felg jest walnięta i gość mowił że bedzie bić, ale problem powstał dopiero teraz a opony zmieniałem jakies 4 miechy temu, więc to chyba nie od tego. Prosze o pomoc.
: śr lut 03, 2010 21:42
autor: $layer
Krzywą felgę wrzuć na tył wtedy się dowiesz czy to z jej winy szarpie kierownicą.
Sprawdź jeszcze przeguby.
: śr lut 03, 2010 21:42
autor: malutki
tomek238555, a drążek kierowniczy sprawdzałeś?
: pn lut 08, 2010 13:44
autor: tomek238555
nie drążka nie sprawdzałem, zrobie to zobaczymy
[ Dodano: 08 Lut 2010 12:33 ]
sprawdziłem drążki i są ok dodam jeszcze ze ostatnio przy jezdzie na prostej jak puszczam gaz to ciągnie dość mocno kierownice w prawo i słychać stukot tak jakby przegub, ale przecież on by sie raczej oddzywał podczas skręcania.
: pn lut 08, 2010 13:57
autor: macpat1
chyba ze wewnetrzny przegub
: pn lut 08, 2010 17:44
autor: tomek238555
czy stukot na wolnych obrotach przy skręconych kołach w prawo na max to objaw zużytych przegubów wewnętrznych
: pn lut 08, 2010 17:51
autor: macpat1
jesli przy skreconych tylko to znaczy ze zewnetrzny ale jesli slychac ten klekot jak jedzies prosto to znaczy ze moze to byc wewnetrzny. skrec kola w prawo jak pisales i rusz agresywnie i posluchaj czy glosniej klekocze na skreconych kolach czy przy jezdzie na wprost
: pn lut 08, 2010 18:15
autor: tomek238555
przy jezdzie na wprost sie tłycze i szarpie kierownice ale tylko w prawo i dzieje sie tak nie zawsze i tylko jak puszcze gaz tak przy prędkości powyżej 60km/h inaczej wszystko jest ok a jka ruszam mocniej to czuc takie szarpnięcie ale luzuw na zawiasach nie ma.
: pn lut 08, 2010 22:18
autor: macpat1
jesli w prawo szarpie to znaczy ze cos jest nie tak z prawej strony.jesli masz kanal to zobacz z dolu czy z polosia wszystko ok . niech ktos rusza do przodu i tylu a ty zobacz czy nie ma tam na laczeniach jakiegos nadmiernego luzu moze cos ci sie rzuci w oczy niepokojacego
: pt lut 12, 2010 00:19
autor: tomek238555
sprawdziłem i przeguby są ok ale tam gdzie półośka wchodzi do skrzyni jest mokro od oleju czy to może być przyczyną