Mk 3 Centralka alarm..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Diaboloo

Mk 3 Centralka alarm..

Post autor: Diaboloo » wt gru 13, 2005 18:54

Mam w swoich golfiku tylko centralny zamek i to na kluczyk.Chcialbym wsadzic alarm.Jaki wybrac?Ile czujnikow?Gdzie kupić internet?Sklep?Prosze o podpiwedz..A wlasnie jezeli mam juz centralny zamek to silowniki odpadaja prawda czyli zostaje sam uklad alarmu czujniki syrena i piloty tak ?Jestem troszke zielony wiec prosze o pomoc..



Awatar użytkownika
Pirat_666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn cze 13, 2005 11:12
Lokalizacja: Będzin/Miasteczko Slaskie
Kontakt:

Post autor: Pirat_666 » wt gru 13, 2005 19:07

Ja ostatnio założyłem "Superfortecę". Sporo ludzi mi go polecało. Nie ma problemu z dopasowaniem i dopięciem dodatkowych czujek sterowań zamkami i innych cudów i jest w miarę tani 220 zł z tego co pamiętam...


Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie.

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw gru 15, 2005 05:49

Ja słyszałem od zaprzyjażnionych kumpli że to badziewie , nie wiem co inni na ten temat? Pozdr.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw gru 15, 2005 15:34

Witaj kup megicara i masz wyjścia na wszystko nawet twój central ci podłączą do niego. Wszystkie czyjniki ruchu przechyłu uderzenia lakieru dadiopowiadomienie. Nic dodać nic ująć.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » czw gru 15, 2005 16:16