Strona 1 z 1

MK2 1.8RP Wysokie obroty silnika

: śr lut 03, 2010 01:11
autor: peter181
Witam już normalnie nie mogę brakuje mi siły na zimnym i na ciepłym silniku sa bardzo wysokie obroty silnika 2500 czasami 3000 i myślę co to może być proszę o pomoc z tym problemem będe bardzo wdzięczny.

: śr lut 03, 2010 01:17
autor: banzai54
Silniczek krokowy chodzi? Sprawdź kody błyskowe.

: śr lut 03, 2010 01:19
autor: peter181
Wiesz dotychczas miałem duże doświadczenie z silnikiem 1.3 ale teraz 1.8 to od nowa musze sie uczyc mozesz mi napisać szczegółowo co i jak sprawdzic?

: śr lut 03, 2010 01:24
autor: banzai54
Wejdź na stronę vwgolf.pl następnie w dział porady i kody migowe. Tam jest objaśnione jak sprawdzic te błędy. A silniczek możesz w prosty sposób sprawdzic czy chodzi: przyłóż rękę do silniczka i niech ktoś Ci poprzekręca kluczykiem na zapłon,silniczek powinien się ruszac.
A od kiedy Ci się tak psuje samochód? I czy coś oprócz tych obrotów się dzieje?
Spróbuj może jeszcze odpiąc kable od niebieskiego czujnika w króccu wody. Ewentualnie odczep kable od akumulatora na jakieś 15 minut.

: śr lut 03, 2010 01:27
autor: peter181
wiesz jeszcze zaowazylem ze jak trzymam go na obrotach 4000 i przez dluzsza chwile tak jest to za chwile podczas dalszego trzymania gazu na tej pozycji spadaja i za chwilke znowu wzrastaja czasami delikatnie przerywa na obrotach 2000 i raz mi się zapaliła i piszczała kontrolka oleju

: śr lut 03, 2010 01:32
autor: banzai54
A masz jak sprawdzic ciśnienie na cylindrach? Bo z tą kontrolką to niepokojące jest raczej.
Tak czy inaczej sprawdź ten czujnik i silniczek krokowy, dobrze by było gdybyś mógł sprawdzic te kody błyskowe. Jak sprawdzisz to pisz, będziemy dalej myślec :)

: śr lut 03, 2010 01:34
autor: grandi
Silniczek krokowy do wymiany - miałem to samo

: śr lut 03, 2010 01:37
autor: peter181
Cisnienie moge sprawdzić jutro i sprawdze a jakie ma byc prawidłowe?
czujniki odpinałem i nic to nie dało.
a gdzie jest w tym silniczku przewod danych ?? i do których pinow podlaczyc ta diode bo albo jestem juz zmeczony albo nie rozumiem tego opisu troche.

: śr lut 03, 2010 01:45
autor: banzai54
Do silniczka idą 4 kable jak dobrze pamiętam, taka wtyczka. Na pewno znajdziesz, jest albo z lewej strony albo od przodu wtryskiwacza. Nie pamiętam w tej chwili, a co do kodów błyskowych to masz taki kabelek w ogóle w samochodzie? W moim ktoś wyciął i sobie dorabiałem od komputera, tylko nie pamiętam pinu. Poszukaj tego kabelka pod maską, albo pod osłoną lewarka zmiany biegów, ew. pod kierownicą gdzieś. Zwierasz kabelek do masy na chwilę i dotykasz do niego taką jakąś próbówką z diodą. Powinno mrugac. A co do ciśnienia to nie pamiętam ale coś koło 10-12 barów chyba.

: śr lut 03, 2010 01:55
autor: peter181
Ok na dzisiaj Dziekuje bardzo za porady i oczywiscie jutro wracam na forum mam nadzieje ze z rozwiazanym problemem do jutra .

[ Dodano: 03 Lut 2010 15:00 ]
rozebranie calego dolotu uszczelnienie go pomogło tylko w malym procencie bo obroty teraz siegaja 2000 a i zapomnialem dodac auto ma podlaczona instalacje lpg ktora nie jest uzywana bo nie wychodzi gaz z butli

[ Dodano: 03 Lut 2010 22:09 ]
Witam ponownie po zdemontowaniu silniczka krokowego samochod na cieplym silniku ma obroty normalne i sadze ze jak kupie nowy to bedzie juz wszystko ok co o tym sądzicie a moze sie myle??

: sob lut 06, 2010 18:53
autor: banzai54
Jak to po zdemontowaniu? Wystarczyło kostkę odpiąc. Może pomoże, a może nie, bo może dostawac złe sygnały z komputera. A jak instalacji nie używasz, to może wyjmij tą podstawkę wtryskową od gazu, może pomóc. Sprawdź przy okazji podstawę wtryskiwacza.

: sob lut 06, 2010 22:38
autor: peter181
powiem tak musiałem go zdemontować bo nie chodził jak powinien tzn po rozłożeniu i złozenniu i zamontowaniu chodził tylko w jedna strone a pozniej jak chciał wrocic to nie mogl a chciał po czuć to było ze silnik chodzi a obroty nie zmniejszaja sie... ale zamowilem nowy i napiszę jak tylko zamontuje a co do lpg to problem juz rozwiazany działa problem był w elektryce a mianowicie brak masy w elektrozaworze przy butli