Strona 1 z 1

alarm seryjny

: śr lut 03, 2010 00:37
autor: Vii
Mam alarm, taki sobie orginalny, seryjny od poczatku auta.. Ale od starego wlasciciela nie otrzymałem zadnego pilota gdyz on go nie otrzymał jeszcze od wczesniejszego własciciela ble ble ble.. Syrena jest, dioda jest, co jeszcze być powinno? Jakis sterownik? Gdzie on był montowany fabrycznie? Nie moge znaleść. Albo ogolnie jakis schemat "całości" jesli istnieje taka mozliwość. Druga sprawa moge dorobić do tego pilota? Prosze o rozjasnienie mi sprawy, najlepiej schematem obrazujacym całość instalacji, nie mam pojecia jak podejść do sprawy wogole ;)

: śr lut 03, 2010 00:45
autor: Mavrick
Z tego co wiem to niektore seryjne alarmy w vw byly aktywowane poprzez zwykle zamkniecie drzwi kierowcy z kluczyka.

: śr lut 03, 2010 00:49
autor: Vii
Mavrick pisze:Z tego co wiem to niektore seryjne alarmy w vw byly aktywowane poprzez zwykle zamkniecie drzwi kierowcy z kluczyka.
No niestety w ten sposob nie aktywuje sie. Choć nie mam 100% pewnosci czy wszystko jest z nim ok. Nabardziej zalezało by mi na jakimś schemacie - dzieki ktoremu mogłbym do wszystkiego sobie dojść, sprawdzić, badz ewentualnie DOBRY opis całej istalacji alarmowej z umiejscowieniem wszystkiego, bede na prawde wdzieczny :)

: śr lut 03, 2010 00:56
autor: Qto
a to na pewno seryjny alarm ??
z tego co wiem to do ori alarmów nie było dodatkowych pilotów tylko kluczyk z przyciskami...oryginalne alarmy przeważnie nie miały syren tylko klakson...a ta dioda, gdzie ją masz ??

: śr lut 03, 2010 01:03
autor: Vii
a to na pewno seryjny alarm ??
Smiem twierdzić, ze tak po sprawdzeniu na szybko pewnych szczegołów z golfem III kolegi, ktory na bank ma seryjny :)
Qto pisze:z tego co wiem to do ori alarmów nie było dodatkowych pilotów tylko kluczyk z przyciskami
Tak jest masz racje i ten własnie kluczyk nie trafił do Polski jak auto było 2a lata temu sprowadzane, trafił zwykły "dorabiany". Przez co brak ster alarmem oraz centralnym [pompka widnieje w bagazniku]
Qto pisze:oryginalne alarmy przeważnie nie miały syren tylko klakson
Racja. Złe nazewnictwo, moj bład. Klakson znajduje sie gdzies tam po lewej stronie po otwarciu maski, nie pamietam dokladnie.
Qto pisze:a ta dioda, gdzie ją masz ??
Czerwona dioda znajduje sie tam w tym "panelku" nad popielniczką gdzie rowniez znajduje sie podgrzewanie tylnej szyby..

[ Dodano: 03 Lut 2010 10:25 ]
nikt nie umie pomóc ?

: śr lut 03, 2010 13:33
autor: krzysiekj1990
Ja w mondeo ojca mam pod schowkiem pasazera wiec musisz poszukac tam lub pod kierownica to sa standardowe miesjca centralki :bigok:

: śr lut 03, 2010 13:38
autor: Vii
krzysiekj1990 pisze:Ja w mondeo ojca mam pod schowkiem pasazera wiec musisz poszukac tam lub pod kierownica to sa standardowe miesjca centralki :bigok:
Nie koniecznie w VW'ach tez musialy być tam montowane, ale zawsze coś. Sprawdze :pub:

: śr lut 03, 2010 13:45
autor: flatron316
Vii pisze:
Qto pisze:a ta dioda, gdzie ją masz ??
Czerwona dioda znajduje sie tam w tym "panelku" nad popielniczką gdzie rowniez znajduje sie podgrzewanie tylnej szyby..

[ Dodano: 03 Lut 2010 10:25 ]
nikt nie umie pomóc ?
A nie mozesz od tej diody po kablu iść?Skoro twierdzisz ze ona jest od alarmu-to musi w końcu dojść do centralki.

: śr lut 03, 2010 13:49
autor: Vii
flatron316 pisze:
Vii pisze:
Czerwona dioda znajduje sie tam w tym "panelku" nad popielniczką gdzie rowniez znajduje sie podgrzewanie tylnej szyby..

[ Dodano: 03 Lut 2010 10:25 ]
nikt nie umie pomóc ?
A nie mozesz od tej diody po kablu iść?Skoro twierdzisz ze ona jest od alarmu-to musi w końcu dojść do centralki.
Owszem. Myslałem o tym ale z braku czasu jak narazie nie mam kiedy nawet. Nie to ze chce iść na łatwizne i mieć "sniadanie do łozka". Dopiero w piatek pogrzebie i do tego czasu liczyłem na jakas pomoc co by to po prostu sprawniej poszło i szybciej ;) jak pisałem wyzej schemat czy dobry opis kogoś kto zna sie na tym byłby tutaj zbawienny

: śr lut 03, 2010 17:12
autor: Paweł Marek
Alarm z pilotem w MK3 praktycznie nie istnieje. Wyjątkowo z pilotami na podczerwień a nie radiowymi. I żadne diody w panelu. Więc masz po prostu dokładany alarm i tak o tym myśl że się zepsuł co nie jest tragedią bo za stówkę kupisz nowy znacznie lepszy jak jakiś tam staroć nawet przez dilera montowany w salonie.

: śr lut 03, 2010 20:24
autor: Gawior
Dioda od alarmu jest w boczku drzwi kierowcy obok rygla. Włączany alarm był poprzez zamknięcie drzwi kluczykiem, albo przez zamknięcie drzwi pilotem od centralnego. U mnie jest inna "syrena" niż klakson ( ale nie wiem gdzie ).

: czw lut 04, 2010 00:13
autor: Vii
Paweł Marek pisze:Alarm z pilotem w MK3 praktycznie nie istnieje. Wyjątkowo z pilotami na podczerwień a nie radiowymi. I żadne diody w panelu. Więc masz po prostu dokładany alarm i tak o tym myśl że się zepsuł co nie jest tragedią bo za stówkę kupisz nowy znacznie lepszy jak jakiś tam staroć nawet przez dilera montowany w salonie.
Dziekuje! i to jest post ktory pomogł mi zrozumieć temat najbardziej ! A wiec nie dochodze juz co do czego, po co, gdzie, jak. Wywale to w diabły, zamontuje nowy :helm:
Gawior pisze:Dioda od alarmu jest w boczku drzwi kierowcy obok rygla. Włączany alarm był poprzez zamknięcie drzwi kluczykiem, albo przez zamknięcie drzwi pilotem od centralnego.
Dzieki rowniez za podstawy zebym twierdził ze to wcale nie oryginalny :)

: czw lut 04, 2010 01:09
autor: Tical
Gawior pisze:Dioda od alarmu jest w boczku drzwi kierowcy obok rygla. Włączany alarm był poprzez zamknięcie drzwi kluczykiem, albo przez zamknięcie drzwi pilotem od centralnego.
Prawda, ja rowniez mam fabryczny alarm (ale rowniez dolozony dodatkowy) i nawet ostatnio sie zapomnialem, czekalem w samochodzie po pracy (centrum miasta), a ze bylem zmeczony to zamknalem centralnym wszystkie drzwi i sie kimnalem, jak sie przebudzilem to zaparowane okna, wkladam kluczyk przekrecam zaplon, caly czas na zamknietym centralnym, a tu zaczyna wyc niemilosiernie :bigok: otworzylem centralny i przestal, wiec wszystko o czym pisza koledzy to prawda :)