Strona 1 z 2

Odcięcie zapłonu BRAK..

: śr lut 03, 2010 00:28
autor: jacek.54
Witam mój silnik nie ma odciecia zapłonu a chciałbym zrobić ale nie bardzo wiem jak czy cos w palcu czy w kopółce (orginalnie powinno być odcięcie) Silnik 9A pomuszcie :(

: śr lut 03, 2010 09:45
autor: Lipek81
W tym silniku odcięcie możesz zrobić na trzech przewodach z wiązki silnika - czarnym, idącym do cewki zapłonowej, czarno-białym (jak dobrze pamiętam) - zasilającym czujniki i czarnym (też nie jestem pewien) - który daje +12V po stacyjce do ECU.

: śr lut 03, 2010 15:19
autor: -=ren=-
jacek.54 pisze:pomuszcie
#-o

: śr lut 03, 2010 19:25
autor: jacek.54
No tak Bardzo Latwe ale co ja mam z tymi kablami zrobić dokładniej?mi nie chodzi o odciecie zeby nie zapalił tylko chodzi o to zeby był odciecie zapłonu przy 6500tys jak kiedys. pozdrawiam

: śr lut 03, 2010 19:28
autor: -=ren=-
no to od razu się wyjaśniło...
a teraz nie ma??

: śr lut 03, 2010 19:34
autor: jacek.54
No teraz własnie nie ma ...

: śr lut 03, 2010 19:50
autor: sas_gti
a do ilu go wkręciłeś już?

[ Dodano: Sro Lut 03, 2010 18:52 ]
odcięcie jest elektroniczne i realizowane (chyba) przez ECU, w każdy mrazie na pewno elektroniczne. Nie wiem jak sobie wyobrażasz odcięcie na kopułce lub podobnym elemencie...

: śr lut 03, 2010 19:53
autor: -=ren=-
czy w k jetcie nie ma przekaźnika który za to odpowiada?? zgodnie ze schematem na stronie... ... on-Manual-

[ Dodano: 03-02-10, 18:55 ]
w k-jetach raczej nie ma ECU... tzn nie wiem jak w autach z sondą, ale w KR nie ma komputera :) Jest tylko przekaźnik...

: śr lut 03, 2010 19:55
autor: sas_gti
ale 9a to KE jetronic choć nie wykluczam że ten układ się pokrywa.

[ Dodano: Sro Lut 03, 2010 19:00 ]
KR nie ma kompa? :bajer:
http://a2resource.com/electrical/management.html

: śr lut 03, 2010 20:05
autor: -=ren=-
sas_gti pisze:Nie wiem jak ty sobie wyobrażasz odcięcie na kopułce lub podobnym elemencie...
jakbyś kiedyś szukał to specjalnie dla Ciebie sas_gti, ogranicznik obrotów w palcu w kopułce... :) http://i287.photobucket.com/albums/ll14 ... otor_1.jpg

[ Dodano: 03-02-10, 19:08 ]
sas_gti pisze:KR nie ma kompa?
nie ma, jak również nie ma katalizatora...

: śr lut 03, 2010 20:31
autor: sas_gti
-=ren=- pisze:ogranicznik obrotów w palcu w kopułce... http://i287.photobucket.c...orx/rotor_1.jpg
ciekawy , działa z tego co widzę na zasadzie odśrodkowej/bezwładności. Szczerze przyznaje, że nie wiedziałem o takim patencie ale jednak w silniku którego dotyczy temat takie coś chyba nie występuje?

Nie no kurde Panowie! Kr nie ma kompa w podszybiu?? Nigdy Kr nie miałem, tylko PLki ale specjalnie sprawdziłem w etce zanim napisałem na forum i ona podaje nr sterowników do KR. Ja wiem ze w tym wtrysku to nie komp steruje dawką paliwa. a jedynie zaworem w rozdzielaczy paliwa ale wydawało mi się że komp normalnie w podszybiu występuje tak jak w PLce. Powyżej dałem nawet link do pinoutu kompa w Kjetcie. Jak się mylę to mnie wyprowadźcie z błędu. pzdr

: śr lut 03, 2010 20:41
autor: -=ren=-
KR to w miare mało skomplikowane ustrojstwo... nie ma regulacji ciśnienia paliwa... jedynie elektrycznie sterowany jest wtryskiwacz rozruchowy... mieszanka regulowana jest takim regulatorem termicznym, umieszczonym z boku na bloku... podgrzewa się albo od tem silnika albo elektrycznie...

masz rację nie ma tutaj takiego odśrodkowego ogranicznika... nie wiem jak jest w 9A czy jest tam kat i czujnik spalania stukowego... nie wiem... ale generalnie rzadko coś słychac na temat ograniczenia obrotów i tego że to przestało działać, a tym bardziej więcej ludzi chce podnieśc ten ogranicznik... :D

: śr lut 03, 2010 20:44
autor: sas_gti
a w podszubiu jest komp tak jak w PL czy go w KR nie ma?

: śr lut 03, 2010 21:16
autor: qbanczyk691
W KR jest po stronie pasażera komp na podszybiu, po stronie kierowcy moduł zapłonowy, w środku pod deską rozdzielczą moduł sterujący silniczkiem krokowym.

W 9a jest Motronic a nie żaden k-jetronic czy ke-jetronic. :bajer: