gaznik pierburg golf II silnik 1.8
: wt lut 02, 2010 21:46
Witam chciałem się zapytać jakie mogą byc przyczyny ze na ciepłym silniku (dogrzanym do normalnej jazdy )ma bardzo niskie obroty zdarza się mu zgasnąć
gdy odpale silnik rano i jest zimny to normalnie ssanie sie wlacza ma tam powyzej 1000 obrotów no a pozniej im bardziej się nagrzeje to spadają albo zgaśnie. wskazowka na obrotomierzu prawie leży
podczas jazdy nie ma problemów żeby szarpał itp... ale jak się da na luz i pusci gaz no to właśnie spada z obrotów tak jak napisałem wcześniej a nawet możne zgasnąć
poczyściłem wszytki kabelki wokół gaźnika i ogólnie wszystkie kable styki złączki itp...
wężyki też szczelne. ogólnie widać ze jest szczelne wszystko lewego powietrza nie łapie
chyba ze w środku z nim coś nie tak
nowe świece ngk 3 elektrodowe
przewody nie maja przebicia
kopułka i palec dobre
nowy filtr powietrza i paliwa
no porostu nie wiem aż tak się nie znam na mechanice doradzcie cos
mam ochotę wziac się za jego rozkręcanie ale nie wiem od czego zacząć
czytałem coś zeby dysze przeczyscic ale najpierw musze sie tam dostac
dzisiaj zdjąłem taka plastikowa pokrywę co ja na gaźniku umocowana na szpilkach co rura od filtra powietrza do niej idze ale nic tam nie było ciekawego przeczyscilem ja tylko bo straszny syf tam byl taki tłuszcz. i złożyłem spowrotem.
czekam na odpowiedzi pomóżcie
gdy odpale silnik rano i jest zimny to normalnie ssanie sie wlacza ma tam powyzej 1000 obrotów no a pozniej im bardziej się nagrzeje to spadają albo zgaśnie. wskazowka na obrotomierzu prawie leży
podczas jazdy nie ma problemów żeby szarpał itp... ale jak się da na luz i pusci gaz no to właśnie spada z obrotów tak jak napisałem wcześniej a nawet możne zgasnąć
poczyściłem wszytki kabelki wokół gaźnika i ogólnie wszystkie kable styki złączki itp...
wężyki też szczelne. ogólnie widać ze jest szczelne wszystko lewego powietrza nie łapie
chyba ze w środku z nim coś nie tak
nowe świece ngk 3 elektrodowe
przewody nie maja przebicia
kopułka i palec dobre
nowy filtr powietrza i paliwa
no porostu nie wiem aż tak się nie znam na mechanice doradzcie cos
mam ochotę wziac się za jego rozkręcanie ale nie wiem od czego zacząć
czytałem coś zeby dysze przeczyscic ale najpierw musze sie tam dostac
dzisiaj zdjąłem taka plastikowa pokrywę co ja na gaźniku umocowana na szpilkach co rura od filtra powietrza do niej idze ale nic tam nie było ciekawego przeczyscilem ja tylko bo straszny syf tam byl taki tłuszcz. i złożyłem spowrotem.
czekam na odpowiedzi pomóżcie