Dobry elektryk poszukiwany! Grzeje sie cewka...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ksieciunio000000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Dobry elektryk poszukiwany! Grzeje sie cewka...

Post autor: ksieciunio000000 » wt lut 02, 2010 16:04

Witam. Mam problem z MK3 o silniku1.8ABS otuz jechałem i nagle brakło iskry jak by wyłaczył zapłon...dałem do mechanika i mechanik stwierdził ze jest do wymiany cewka...cewke mam kwadratowa z modułem. na nowej cewce przejechałem ok 30km i znowu problem sie powtórzył jak by wyłaczył zapłon....wiec postawiłem na halla wymieniłem czujnik halla i wciaz nie ma iskry i cewka ciagle sie grzeje....czy macie jakies pomysły w czym moze Tkwic problem??
Bede bardzo wdzieczny i beda blusiki :grin:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 16:08

Podjedź do dobrego elektryka samochodowego u siebie w okolicy,. Podpytaj na regionalnym w swojej grupie - koledzy na pewno Ci kogoś doradzą. Pewnie masz jakieś zwarcie na układzie - skoro się grzeje i przepala.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lut 02, 2010 16:20

a ja bym sprawdził dokładnie połaczenia masowe



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 02, 2010 16:21

Cewka musi mieć dobre połączenie elektryczne z blachą. Wyczyść miejsca gdzie łby śrób do niej dotykają albo dorób kabel od śruby cewki do śruby pokrywu rozrzadu. Wymień albo upewnij się co do stanu kabli zapłonowych, palca rozdzielacza i kopułki. Sprawdź napięcie ładowania czy nie za duże (regulator).
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 16:22 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ksieciunio000000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: ksieciunio000000 » wt lut 02, 2010 16:28

A wiec kabel masowy podłaczałem z róznych czesci silniki i brałem do tego kilka kabli.....a wydaje mi sie ze palec rozdzielacza i kopułka nie ma nic do tego bo cewka bezposrednio na kablu który idzie do kopułki nie daje iskry gdy przyłoze ja do silnika....a czemu sie grzeje?
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 17:21 przez ksieciunio000000, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » wt lut 02, 2010 22:11

ksieciunio000000 pisze:a czemu sie grzeje?
Mała impedancja po stronie wtórnej - wszystkie transformatory reagują w ten sposób.
Zacznij od najprostszego sposobu, czyli wymień (lub choćby podmień na chwilę) wszystkie przewody zapłonowe, posprawdzaj połączenia stykowe przewodów, połączenie z masą. Weź miernik i sprawdź (na wyłączonym zapłonie oczywiście) rezystancję pomiędzy wyjściem przewodu idącego do kopułki a masą auta. Powinieneś uzyskać wynik co najmniej kilka kOhm. Jeśli będzie mniej - uszkodzona cewka bądź przewody.


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 394 gości