Strona 1 z 1

MK2 problem z silnikiem

: wt lut 02, 2010 13:18
autor: cormac2
Witam, jestem nowy na tym forum a i samochod ktory posiadam tez jest pierwszy:)
Otoz mam problem przy jezdzie na 4 czy 5 biegu gdy np dojezdzam do skrzyzowania jestem zmuszony do hamowania, jak juz zwalniam to wtedy wciskam sprzeglo zeby zmienic bieg, i otoz wtedy w 70% zaczyna mi swiecic kontrolka od oleju i gasnie mi silnik.
Czym to moze byc spowodowane? Pytalem juz wielu osob i nikt nie zna przyczyny...


Mam Golfa 2 1.8 GTI 107 KM na wtrysku (PF) no i zalozony LPG
PS: a i ostatnio pekla mi taka plastikowa czesc do ktorej dochodza przewody z chłodnicy i przez ten plasti wchodza do silnika, przez co cieknie mi plyn chlodnicowy, ktos wie jak ta czesc sie nazywa? Króciec???

dzieki za rady pozdrawiam:)

: wt lut 02, 2010 13:21
autor: Calas
A nie zamarza ci czasem reduktor?

: wt lut 02, 2010 13:32
autor: Damian3942
na 99 % dolot łapie powietrze zrób tak aby rura od filtra była odwrócona całkiem w strone silnika tj żeby nie łapał powietrza podczas jazdy (pęd powietrza *#cenzura#* gaz jakoś takoś to się mówiło) w każdym razie żeby nie była w błotnik końcówka włożona a co do tego co ci pękło to króciec wody kosztuje ok 20 zł (przynajmniej ja tyle dałem do passata) i jak bedziesz go kupować to polecam mieć stary bo jak zobaczyłem ile ich jest to stwierdziłem ze musze iść pod maskę patrzeć od razu :helm:

: wt lut 02, 2010 14:11
autor: Calas
Do mkII 12zl a 2.50 zamiennik:)

: wt lut 02, 2010 14:16
autor: Damian3942
Calas, chyba lepiej dać 12 raz na długi czas niż 2,5 co chwile :)

: wt lut 02, 2010 14:26
autor: Calas
Wiadoma sprawa, napisałem tylko jako ciekawostke:D

: śr lut 03, 2010 13:16
autor: cormac2
Hehe dzieks, przy tej rurze od filtra pogrzebie :D a co do krocca to moze byc nie typowa sprawa bo mam LPG zalozony i 3 weze dochodza do tego krocca a nie 2 .... ale najlepiej go wymontowac i wziasc z soba:D
pozdro