Strona 1 z 2
POMOCY PROSZE!
: wt gru 13, 2005 12:44
autor: luki
WITAJCIE, to znowu ja mam ciągle ten sam problem mój vw nie chce chodzić na bezynie szarpie śmierdzi benzyną jakby dostawał za dużą dawkę benzyny na gazie chodzi równo, ma on gaznik?? możliwe żeby miał syf w gażniku czy zapchane dysze??jak kupowałem to mówili że skończyła sie benzyna i zassał syf z baku, pomóżcie!
: wt gru 13, 2005 12:45
autor: *Grzesiek*
A wymieniłeś filtry ? (paliwa, powietrza etc.)
Chyba, że masz katalizator...
To może on się zapchał ?
: wt gru 13, 2005 13:03
autor: luki
to by dostawał za dużą dawkę benzyny, nie przpalał, apropo mam katalizator, i na gazie by chodził równo?co o tym myślisz?
mieuem podobnie
: wt gru 13, 2005 13:20
autor: preker20
mieuem podobny probelm za cholere niechcial pracowac na beznzynie szrpal brak wolnych oborotow, na gazie bylo dobrze, tesh mi powiedziano ze na benzynie nie byl jezdzony i sie gaznik zapchal, rozebrzalem wyczyscicilem i nic, zakupilem na allegro zestaw do regeneracji gaznikow, wymienilem, sposcilem stara benzyna, nalalem swiezutko i jest git.
: wt gru 13, 2005 13:28
autor: luki
dzięki praker20, też spróbuję przeczyścić gażnik, mam nadzieję że to pomoże mówili że też mieli starą bęzynę.
: wt gru 13, 2005 13:49
autor: preker20
albo zanim zaczniesz grzebac przy gazniku jedz na stacje i zalej z pare literkow siwezutkiej pachnacej benzynki, i jak niepomoze to dopiero bierz sie za gaznik, jesli masz gaznik 2e2 pierburga to uwazaj z nim bo latwiej go popsiuc niz wyczyscic, zapamietaj a najlepij narysuj sobie wszytkie te rurki i kabelki gdzie i skad ida.pozdro i zyczer powodzenia:)
[ Dodano: Wto Gru 13, 2005 12:52 ]
luki pisze:dzięki praker20, .
preker a nie praker
: wt gru 13, 2005 13:55
autor: TAZ
Dlatego nie chce palić bo jak jeździ się na gazie to membrany są suche, a pracują one cały czas. Śmierdzi bo pewnie membrana pompki przyspieszacza się przetarła i leje paliwem na zewnątrz. Żeby uniknąć tego w przyszłości trzebaby codziennie przed nocą auto zostawiać na benzynie. Rano odpalasz na benzynce, chwile później zmiana na gaz i będziesz jeździł i nie nażekał.
: wt gru 13, 2005 13:57
autor: luki
tylko że już zalewałem go dwa razy świeżutką benzyną, więc chyba trzeba się zabrać za gażnik ale węznę brata on się dobrze zna bo jak robiłek w swoim maluszku gażnik to wiem co to jet za robota.
: wt gru 13, 2005 14:00
autor: TAZ
Najpierw rozbierz gaźnik i popatrz w jakim stanie są membrany. Na 80% są popękane.
: wt gru 13, 2005 14:02
autor: preker20
gaznik pierburg jest troche bardziej rozbudowany od gaznika w maluchu, wpisz w googlach pierburg 2e2 znajdziesz tam zdjecia. Zgaadzam sie z kolega wyzej ze mogla zdechnac ta membrana od pompki przyspieszajacej, ja ja wymienilem byla w tym zestaiwe regeneracyjnym:)
: wt gru 13, 2005 14:05
autor: luki
a jest opcja że można wymieniać membrany?drogie to jest?słuchaj wiem że nie można jeżdzić cały czas na gazie ja właśnie go kupiłem i chcę jeżdzić trochę na tym i na tym tylko oni jeżdzili cały czas na gazie głupki i dzięki za radę
: wt gru 13, 2005 14:13
autor: preker20
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75209213
tu masz linka do aukcji z tymi zestawami napisz do goscia czy ci nie sprzeda pojedynczo ale jak jush rozbierasz wymien wszytko
: wt gru 13, 2005 14:35
autor: luki
a mam jeszcze jedno pytanko z kąd mam wiedzieć jakie mam oznaczenia gażnika?da się to gdzieś sprawdzić to jest rok 87 składak 1.6??
: wt gru 13, 2005 14:38
autor: TAZ
Na gaźniku jest to wytłoczone, na boku od strony skrzyni biegów i na górze, będziesz widział jak zdejmiesz obudowe filtra powietrza.