Odcięcie przy 5100obr/min
: pn lut 01, 2010 18:20
Witam! Po 2 dniach spędzonych w warsztacie kończą mi się pomysły. Silnik wkręca się do 5100obr/min po czym następuje odcięcie, lepiej wkręca się przy delikatnym dodaniu gazu niż przy daniu gazu do dechy, po wciśnięciu sprzęgła lubi zgasnąć, czasami wkręci się dalej, ale to przy dłuższym gazowaniu i tylko na chwilę, przy gazowaniu na jałowym biegu wskazówka nagle cofa sie i wraca. Da się jezdzic, zrobiłem już tak 7tys km, ale nie jest to prawidłowa praca silnika. Dodam, że mam założoną sekwencyjną instalcję gazową, ale objawy są takie same zarówno na benzynie jak i gazie, więc wina nie leży po stronie instalacji.
W warsztacie sprawdziliśmy:
- ustawienie rozrządu (poprawne)
- wymieniliśmy aparat zapłonowy i ustawiliśmy poprwanie zapłon (czyli czujnik halla odpada)
- podpięliśmy się pod komputer - 0 błędów
- wstawiliśmy przepływomierz od innego auta - bez rezultatu.
Został mi jeden pomysł - czujnik położenia wału. Podmieniłem czujnik od 2,0 silnika z audi b4, jednak wtyczka była inna i nie udało się sprawdzić. Czujnik który mam zamontowany jest nieoryginalny. Czy te objawy pasowały by do tej usterki? Może jakieś inne pomysły? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.
W warsztacie sprawdziliśmy:
- ustawienie rozrządu (poprawne)
- wymieniliśmy aparat zapłonowy i ustawiliśmy poprwanie zapłon (czyli czujnik halla odpada)
- podpięliśmy się pod komputer - 0 błędów
- wstawiliśmy przepływomierz od innego auta - bez rezultatu.
Został mi jeden pomysł - czujnik położenia wału. Podmieniłem czujnik od 2,0 silnika z audi b4, jednak wtyczka była inna i nie udało się sprawdzić. Czujnik który mam zamontowany jest nieoryginalny. Czy te objawy pasowały by do tej usterki? Może jakieś inne pomysły? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.