Strona 1 z 1
CDN po zagrzaniu silnika do 110'C w -23'C dziw zapa nawiewu
: pn lut 01, 2010 02:01
autor: shark:)
Witam, po zagrzaniu plynu itp rano doalelem koncentrat jakis i od tego czasu mam po odpaleniu chwilowy zapach z nawiewu tak jakby zuzyty plyn....jak leci cieplo to tego nie czuc, dodam ze nie cieknie ale nie byl wymieniany plyn wiec jest chyba woda + 0,5 koncentratu zielonego, to moze dawac ten zapaszek? Moze to byc tez wilgotny stary filtr kabionowy?
: pn lut 01, 2010 07:48
autor: Jesionvr6
może być filtr kabinowy jak długo nie był wymieniany ale i tez może być nagrzewniczka nieszczelna , jak dobrze pamietam zamarzł tobie "płyn" i mogł rozsadzić co nieco
weż chusteczke higieniczna i dokładnie przetrzyj dolną część przedniej szyby , jeżeli chusteczka bedzie tłusta to masz nagrzewnice do wymiany
: pn lut 01, 2010 08:32
autor: Paweł Marek
do 110'C w
a to jakim cudem? Piszesz o temp oleju z MFA czy temperaturze z licznika? Myslę że masz małą nieszczelność w nagrzewnicy i za jakiś czas wyjdzie szydło z worka.
: pn lut 01, 2010 09:17
autor: kwietek
Przerabiałem to samo z tym że w lecie, spowodowane jest to tym że korek zbyt wcześnie upuszcza sobie ciśnienie i opary płynu ze zbiorniczka są zaciągane przez nawiew do kabiny - wymiana korka rozwiązała problem (10zł w sklepie i 30zł w ASO).
Jeśli temperatura dochodzi do 110 stopni pewnie masz termostat Verneta, u mnie od niedawna było to samo (chyba mróz mu zaszkodził), wymieniłem go i teraz nie przekracza 90.
: pn lut 01, 2010 15:34
autor: shark:)
Paweł Marek pisze:do 110'C w
a to jakim cudem? Piszesz o temp oleju z MFA czy temperaturze z licznika? Myslę że masz małą nieszczelność w nagrzewnicy i za jakiś czas wyjdzie szydło z worka.
temperatura z licznika....,sprawdze ten patent z chusteczką
[ Dodano: 01 Lut 2010 14:54 ]
a czy walnieta nagrzewnica mialaby jeszcze taka uisterke ze na nawiew 1 2 leci fajne cieple powietrze a 3 i 4 juz takie zimne jakby sie cos ochlodziło???
: pn lut 01, 2010 16:37
autor: kwietek
czasem jeszcze szyby parują, i zawsze "znika" płyn chłodniczy. Ale sprawdź sobie pierw ten korek bo możesz go wykluczyć dużo prościej, szybciej i taniej.
: pn lut 01, 2010 21:18
autor: shark:)
Wiec tak, szyby nie są tłuste, a ze zbiorniczka płynu nie ubywa, co wiecej, nie moglem go odkrecic tak sie dokreca xD ale wymienie go na nowy
: pn lut 01, 2010 22:13
autor: kwietek
Dlatego ja dokręcam go na zimnym, a jeśli musze już zakręcać na ciepłym zostawiam spro luzu i potem dociągam na zimnym
