Katalizatory uniwersalne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

FrozenShadoow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lip 26, 2007 00:18
Lokalizacja: Kozienice

Katalizatory uniwersalne

Post autor: FrozenShadoow » ndz sty 31, 2010 23:08

Hej,

Co myślicie o katalizatorach uniwersalnych ceramicznych EURO2 bo mam zamiar sobie taki wspawać?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz sty 31, 2010 23:12

W Tdi katalizatory po większym przebiegu się wycina ... by silnik mógł sobie odetchnąć... a co do kata - to musisz zobaczyć jak z wymiarami itp.. bo pewnie nie każdy podejdzie.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » ndz sty 31, 2010 23:12

FrozenShadoow pisze:Co myślicie o katalizatorach uniwersalnych ceramicznych EURO2 bo mam zamiar sobie taki wspawać?
Wywal stary ..i wstaw pusta rurke/puszke :)


ex: MK4 245 km/460nm

FrozenShadoow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lip 26, 2007 00:18
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: FrozenShadoow » ndz sty 31, 2010 23:22

Hej,

ale ja mam juz wspawaną strumienice ale pali mi sie przez to błąd na tablicy pewnie od sondy lambda i z tego co mi mechanik powiedział silnik przez to pracuje w trybie awaryjnym....co radzicie?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz sty 31, 2010 23:30

Hej,

ale ja mam juz wspawaną strumienice ale pali mi sie przez to błąd na tablicy pewnie od sondy lambda i z tego co mi mechanik powiedział silnik przez to pracuje w trybie awaryjnym....co radzicie?
Z tego co widzę to masz silnik benzynowy 2.0 kat uniwersalny jest tańszy i dobiera się go pod względem pojemności ... w ogóle to jak to auto przeszło badanie techniczne ??
Chyba lepiej zrobić to wszystko, żeby miało ręce i nogi - a nie w trybie awaryjnym jeździć ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 31, 2010 23:33

FrozenShadoow pisze:.co radzicie?
przejrzeć net i dowiedzieć się co trzeba dospawać do tłumika i w w to wkręcić drugą sonde.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

FrozenShadoow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lip 26, 2007 00:18
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: FrozenShadoow » ndz sty 31, 2010 23:39

Hej,

Dodam jeszcze ze mam instalacje LPG seq....nie rozumiem jak drugą sonde wkrecici w tłumik?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 01, 2010 00:07

FrozenShadoow pisze:Hej,

Dodam jeszcze ze mam instalacje LPG seq....nie rozumiem jak drugą sonde wkrecici w tłumik?
A zrozumiałeś post poprzedzający ... znajdziesz odpowiedź ... wystarczy użyć GOOGLA


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

FrozenShadoow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lip 26, 2007 00:18
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: FrozenShadoow » pn lut 01, 2010 18:57

Hej,

To może zapytam tak:

Mam jedna sonde lambda przed strumienicą ( wycięty katalizator - tak juz kupilem auto), mam zainstalowaną sekwencje BRC SEQ 24 i pali mi sie cały czas bląd silnika( bo katalizator zostal wycięty razem z druga sondą).
Gazownik powiedział ze musiałby zamontować emulator a to koszt 300zł (pytanie czy nie powinno to wejsc w cene normalnej instalacji LPG) ale wogole powiedzial ze 2 sonda nie ma wpływu na prace silnika po za tym ze jest gorsza dla srodowiska. Jak sparwdzal tp powiedział ze parametry silnika są dobre. I nie co robic montowac ten emulator czy kupic kompletny katalizator plus druga sonda, ale pewnie kosz bedzie duży.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości