Strona 1 z 1

Zaciski tylne z MK IV w MK II lub MK III

: ndz sty 31, 2010 21:20
autor: Spid3r
Witam.
Ten temat kieruję do posiadaczy Golfów MK II lub III, którzy posiadają w swoich autach zaciski tylne z Golfa IV lub też zakładali je lub po prostu się na tym znają.
Chciałbym zebrać wszystkie potrzebne informacje zarówno mi, jak i osobom, które też myślą o zmianie zacisków tylnych w swoich autach.
Troche na forum o tym już było... i z tego co się dowiedziałem, to m.in. wiem już, że jarzma zostają z dwójki lub trójki, że problem jedynie jest z "przejściówką" by połączyć przewód hamulcowy do zacisku (jeśli źle mówię, to proszę o dopowiedzenie).
Co to za przejściówka, jak wygląda, skąd ją wziąć ? Tu już jest mniej konkretnych informacji.. ktoś pisał o przewodzie hamulcowym z "jakiegoś" mercedesa, że pasuje.. ale jakiego ? Brak konkretów. Chciałbym właśnie je zebrać tu, ponieważ mam już niedziałające zaciski z tyłu. Sam ich nie naprawie (nie mam warunków ani tyle cierpliwości i umiejętności). Cena regenerowanych to ok. 300 zł za jeden... więc myślę o założeniu zacisków z Golfa IV, mając nadzieje, że będą lepsze używane niż używane z dwójki czy trójki.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi pomocne w tym temacie.
Pozdrawiam.

: ndz sty 31, 2010 22:35
autor: wojtas46
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257838
Może ten temat będzie pomocny

: ndz sty 31, 2010 22:42
autor: morfeusz86r

: ndz sty 31, 2010 23:14
autor: Spid3r
Znałem oba te tematy, ale ten drugi rozrósł się już nieco i dopiero na 4 jego stronie od wypowiedzi "Borysa" jest chyba to o co mi chodzi....
Dzięki.

: pn lut 01, 2010 15:24
autor: MatMax
Doczytałem się w pierwszym podanym temacie że jak się ma z tyłu tarcze seryjnie to nie trzeba przejściówek do zacisków z Mk4. Jak to naprawdę jest?

: pn lut 01, 2010 22:34
autor: Spid3r
:gora: nie, nie... tak na pewno nie jest, bo nie byłoby w ogóle tego tematu ;)
Ja mam seryjnie tarcze z tyłu... Z tego co wyczytałem na forum ogólnie.. to tylko kwestia tej "przejściówki", a jak się okazuje tą przejściówką jest wężyk hamulcowy od Passata B5, jeśli dobrze zrozumiałem, jarzma zostają stare, przekłada się i ma być cacy.. zobaczymy. Zapewne będę mądrzejszy, gdy już się tym zajmę i wszystko zamontuję (albo mi.. zamontują)