Zaciski tylne z MK IV w MK II lub MK III
: ndz sty 31, 2010 21:20
Witam.
Ten temat kieruję do posiadaczy Golfów MK II lub III, którzy posiadają w swoich autach zaciski tylne z Golfa IV lub też zakładali je lub po prostu się na tym znają.
Chciałbym zebrać wszystkie potrzebne informacje zarówno mi, jak i osobom, które też myślą o zmianie zacisków tylnych w swoich autach.
Troche na forum o tym już było... i z tego co się dowiedziałem, to m.in. wiem już, że jarzma zostają z dwójki lub trójki, że problem jedynie jest z "przejściówką" by połączyć przewód hamulcowy do zacisku (jeśli źle mówię, to proszę o dopowiedzenie).
Co to za przejściówka, jak wygląda, skąd ją wziąć ? Tu już jest mniej konkretnych informacji.. ktoś pisał o przewodzie hamulcowym z "jakiegoś" mercedesa, że pasuje.. ale jakiego ? Brak konkretów. Chciałbym właśnie je zebrać tu, ponieważ mam już niedziałające zaciski z tyłu. Sam ich nie naprawie (nie mam warunków ani tyle cierpliwości i umiejętności). Cena regenerowanych to ok. 300 zł za jeden... więc myślę o założeniu zacisków z Golfa IV, mając nadzieje, że będą lepsze używane niż używane z dwójki czy trójki.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi pomocne w tym temacie.
Pozdrawiam.
Ten temat kieruję do posiadaczy Golfów MK II lub III, którzy posiadają w swoich autach zaciski tylne z Golfa IV lub też zakładali je lub po prostu się na tym znają.
Chciałbym zebrać wszystkie potrzebne informacje zarówno mi, jak i osobom, które też myślą o zmianie zacisków tylnych w swoich autach.
Troche na forum o tym już było... i z tego co się dowiedziałem, to m.in. wiem już, że jarzma zostają z dwójki lub trójki, że problem jedynie jest z "przejściówką" by połączyć przewód hamulcowy do zacisku (jeśli źle mówię, to proszę o dopowiedzenie).
Co to za przejściówka, jak wygląda, skąd ją wziąć ? Tu już jest mniej konkretnych informacji.. ktoś pisał o przewodzie hamulcowym z "jakiegoś" mercedesa, że pasuje.. ale jakiego ? Brak konkretów. Chciałbym właśnie je zebrać tu, ponieważ mam już niedziałające zaciski z tyłu. Sam ich nie naprawie (nie mam warunków ani tyle cierpliwości i umiejętności). Cena regenerowanych to ok. 300 zł za jeden... więc myślę o założeniu zacisków z Golfa IV, mając nadzieje, że będą lepsze używane niż używane z dwójki czy trójki.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi pomocne w tym temacie.
Pozdrawiam.