Strona 1 z 2
bebny mk 3 1,4 abd
: pt sty 29, 2010 20:32
autor: mirek272
Witam.Mam rant na bebnie.czy to moze byc przyczyna takiego jakby tarcia ok 50km/h jak jade? cos mi tak dziwnie trze.
: pt sty 29, 2010 20:34
autor: Maślak
a kolego okładziny ścierne na szczękach masz?
: pt sty 29, 2010 20:35
autor: mirek272
wygladaja ze jeszcze sa.....nie mam porownania z nowymi ale pare milimetrow jeszcze jest
: pt sty 29, 2010 20:37
autor: miś fazi
zobacz czy masz wszystkie blokady szczęk , tak zwane gwoździe , są to bolce ze sprężynkami które trzymają szczęki
jest po jednym na szczękę
: pt sty 29, 2010 20:41
autor: mirek272
dzisiaj rozbierałem i sa....z czego mogły sie takie wciecia zrobic jak na fotce? czy to moze byc przyczyna tego szurania? jak jade szybciej to tego tak nie slychac tylko miedzy 40-60 km /h
: pt sty 29, 2010 20:44
autor: miś fazi
może masz coś w szczęce zaprasowanego , jakiś kawałek stalowego odprysku
: pt sty 29, 2010 20:44
autor: Maślak
moze tez tak byc jak te sprężynki o których wspomniał kolega sa poprostu stare powyciągane, przerdzewiałe, cienkie i nie daja poprostu rady trzymac szczek na swoim miejscu. moze okładziny sie starły i nity wystaja?
: pt sty 29, 2010 20:50
autor: mirek272
Tylko z jednej strony tak mam.Drugi beben ok.Trudno mi powiedziec czy jakis nit wystaje.Ja mam golfika 3 lata i zrobilem nim 40 tys i nic nie robiłem procz wymiany ozysk.Watpie zeby ktos wymieniał w nim szczeki i bebny.Prawdopodobnie sa jeszcze oryginalne.na przegladzie wyszło ze ta strona co ten beben to gorzej hamuje...ale najgorzej mnie wkurza te tarcie
: pt sty 29, 2010 20:54
autor: Maślak
no to porównaj szczeki w obydwu bebnach, moze tłoczek stanoł, zatarł sie zardzewial i Ci trze. moze dlatego gorzej hamuje, ciezko cokolwiek powiedziec nie widzac
: pt sty 29, 2010 20:58
autor: mirek272
no wiem.rozumiem.Teraz nie chodzi mi chamowanie tylko o tarcie .Czy moze byc to przez ten beben te tarcie? jak myslicie da sie je przetoczyc jeszcze? czy lepiej kupic nowe? ps ile moga kosztowac nowe bebny? a ile przetoczenie?
: pt sty 29, 2010 20:58
autor: miś fazi
przetocz bębny , daj nowe szczęki , sprawdź cylinderki , sprężyny , i ma grać
[ Dodano: 29 Sty 2010 20:00 ]
znajomy tokarz za flaszkę , a nowe też nie są drogie , z tego co widać to są ładnie zjechane , a nie powinno się przetaczać więcej jak 1 mm
: pt sty 29, 2010 21:04
autor: mirek272
to pewnie trzeba nowe zakupic..jakie to moga byc koszta za dwie sztuki?
: pt sty 29, 2010 23:21
autor: Maślak
napisz do kolegi elemenateur on Ci wszystko powie co ile kosztuje, wiem nawet ze wysyła towar, najlepiej jakbys zczytał wymiary z bebna i mu podał chociaz wszystkie mk3 maja chyba takie same bebny, ale jak chcesz zakładac nowe bebny to i trzeba nowe szczeki załozyc a jak dajesz nowe szczeki i bebny to warto wymienic wszystkie spręzynki coby to wszystko hamowało tak jak trzeba i koniecznie przyjżyj sie cylinderkom czy luzno chodza i czy nie sa spocone tzn wilgotne mokre. POZDRO
: sob sty 30, 2010 08:34
autor: mirek272
Dzieki wszystkim za pomoc