CYTAT jaki znalazłem 
dotyczy silnika ABU w MK3
- przy wyłączonym zapłonie odłączamy kostkę 3-pinową, zdejmujemy kopułkę,
- ściągamy palec rozdzielacza i okrągła osłonkę plastykową
- zaznaczamy położenie aparatu zapłonowego względem silnika, najlepiej w dwóch punktach
- odkręcamy dwie śruby kluczem imbusowym i zdejmujemy aparat
- najlepiej umieścić go teraz w imadle, wybijamy sworzeń (średnicy około 2 - 3 mm), znajduje się w kółku, z którego wychodzą dwa bolce, służące do poprawnego umieszczenia aparatu w silniku. Uwaga - przed jego zdjęciem należy zwrócić uwagę na jego położenie (kółka) ponieważ można je później zamontować innym położeniu (o 180 stopni) co spowoduje, iż auto nie odpali ponieważ zmienią się kolejności zapłonu)
- po demontażu kólka możemy wyjąć oś, która przebiega przez środek
aparatu
- mamy dostęp do czujnika, odkręcamy dwa wkręty i gotowe
Uwaga na uszczelki i podkładki !
Montujemy w kolejności odwrotnej, przy czym zwracamy szczególną uwagę na:
- prawidłowy montaż kółka; należy montować z wyczuciem, ponieważ jeśli bolce nie zgrają się z otworami, można je zniszczyć przy silnych uderzeniach
- dokręcanie z wyczuciem aparatu zapłonowego (śruby wkręcane są w aluminium, łatwo można zniszczyć gwint. Ustawienie ułatwiają znaki naniesione przed odkręceniem