TDI Turbinka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

TDI Turbinka

Post autor: twardy » pn gru 12, 2005 02:46

Cześć witam wszystkich , szukałem w starych tematów na temat turbo i nie znalazłem odpowiedzi czy turbine która puszcza olej można zregenerowć i czy to się opłaca . Zauważylem że na rurze która idzie do interculera jest olej , domyślam się że to olej z turbiny nie wiem co robić i czy mogę jeszcze pare dni tak jeżdzić. Prosze o rade , pozdrawiam wszystkich.



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn gru 12, 2005 08:54

A duzo tego oleju??? bo takie zapotnione od oleju to jest norma i tylko sie w koszty niepotrzebnie wpakujesz natomiast jezeli jest go sporo to poszlo uszczelnienie turbiny i jest to rzecz naprawialna i to nie tak wielkim kosztem!
Wiecej szczegółów! czy tylko w wezu do intercoolera jest olej czy gdzie indziej tez?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 12, 2005 09:43

Kompletna regeneracja zamknie się w 800zł, ale jak przepuszczają tylko uszczelniacze i to w stopniu niewielkim to nic bym na twoim miejscu nie ruszał. Tylko sprawdzaj co jakiś czas co się dzieje. Jak uszczelniacze zaczną lać to dopiero wtedy daj turbawke do naprawy.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn gru 12, 2005 11:48

Jaki to typ techniczny silnika?
Jeśli już chcesz coś z turbiną robić to wymień ją po prostu na mocniejszą. W przypadku auta 90ciokonnego koszta podobne jak przy regeneracji, w silnikach 110 - niższe.



Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » pn gru 12, 2005 14:27

Moim zdaniem nie ma sensu regenerować turbo za 800zł.
za taka kase można dorwać prawie nową,
a może nawet i nową turbinke.

Mój kumpel ma golfa III TD i zmienił turbo na większe (to nawet przestał
mu kopcić jak da mu po garach) ale nie wiem czy to jest
zależne od turbiny

Jeździlem jeszcze nie tak dawno fordem transitem z turbo lał sie olej
i leje sie do teraz, raczej na ogół nic sie nie dzieje, tyle że jest
troche słabszy.

[ Dodano: Pon Gru 12, 2005 13:29 ]
solowa123 pisze:jest
troche słabszy.
jest trochę słabszy (Ford oczywiście)


______________________________________

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

TDI Turbinka

Post autor: twardy » pn gru 12, 2005 23:06

Dzieki wszystkim za porady troche się uspokojłem , oleju w przewodzie nie jest dużo .Myśle że na razie bedę tak jeżdził co do silnika to jest 1.9 TDI CL z 94r. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć w mojm golfie gdy go kupowałem nie było żaróweczki od poduszek , klijent twierdzi że auto na bank niemiało dzwona . A jednak sprawdzałem miernikiem to na żarówke cały czas idzie napięcie . Czy można sprawdzić samemu poduchy? Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości