Strona 1 z 3
Pasek klinowy
: czw sty 28, 2010 22:40
autor: kalu001
Witam:)
Przed chwilą w moim MK2 strzelił pasek klinowy...1.6D
i teraz mam pytanie czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
i czy wymiana takiego paska w MK2 to prosta sprawa moze macie jakies schematy?
: czw sty 28, 2010 22:41
autor: Qto
kalu001 pisze:czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
pewnie że się rozładuje...przecież bez paska nie ma ładowania
: czw sty 28, 2010 22:44
autor: kalu001
a co z ta wymianą?
: czw sty 28, 2010 22:48
autor: gasiorx
wymiana prosta jak drut odkręcasz śrubę od napinacza alternatora aby cofnąc go blizej sinika tak aby wsobodnie zalozyć nowy pasek i naciagasz tak aby bylo prawidlowo mocno naciągniete z ppowrotem dokrecasz napinacz i gotowe mozna jechac
: czw sty 28, 2010 22:50
autor: wojtas46
: czw sty 28, 2010 22:54
autor: kalu001
tylko ze ja nie mam wspomagania? u mnie jest chyba prosciej....
: czw sty 28, 2010 23:30
autor: VW Golf II
Zrob wszystko wedlug opisu kolegi gasiorx i bedzie ok. To ejst proste jak budowa cepa;)
: pt sty 29, 2010 17:15
autor: kalu001
odkrecam ta srube tam sa dwie jedna 22 a w niej 13 i jakby sie alternator cofal i myslalem ze juz starczy a tu jeszcze brakuje zeby pasek wszedl? co to moze byc? cos zle robie?
: pt sty 29, 2010 17:23
autor: agrala
poluznij ta na klucz 13 i wtedy krec ta na 22 - alternator powinien sie przesuwac
chyba ze masz wyrobiona regulacje na tej na 22 wtedy musisz odkrecic wiecej ta na 13 tak by ta na 22 latala luzno - zeby mozna bylo ja palacmi obkrecac - dopychsz alterantor reka i powinien isc dalej
: pt sty 29, 2010 18:13
autor: kalu001
dobra dzieki:) dzisiaj to juz nic nie zdziałam zobaczymy rano ...
jeszcze jedno wystarczy tylko ta poluzowac czy bedzie trzeba jakies inne jeszcze odkręcać?
: pt sty 29, 2010 19:39
autor: Tomasz Bis
: pt sty 29, 2010 19:46
autor: agrala
Tomasz Bis pisze:kalu001 pisze:czy jak mi jutro odpali to mozna jezdzic czy sie rozładuje?
Witam , koledzy nie dopisali że tym paskiem jest napędzana pompa wodna , tak że możesz wyjechać z garażu , albo zawrócić na parkingu . Rozumiem że to dotyczy silnika JP .
jezeli w silnku sa swiece zaplonowe od strony kabiny to mozna smialo jezdzic - najwyzej adnie aku
jezeli sa od strony chlodnicy to pompa wodna napedzana jest tym paskiem i jazda odpada
: pt sty 29, 2010 21:46
autor: kalu001
a co z tymi śrubami czy ta jedna 22 pod alternatorem wystarczy czy bedzie trzeba inne odkrecac...?
: pt sty 29, 2010 22:16
autor: Tomasz Bis
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30
kalu001 pisze:czy bedzie trzeba inne odkrecac...?
alternator jest na dwóch śrubach , napinacz i mocowanie do silnika /długa śruba M10 u mnie na klucz 17/tylko poluzować .