Strona 1 z 1

Planowanie i szlif bloku

: czw sty 28, 2010 21:45
autor: dejmi
Witam,
Chcę odratować golfika II 1.8 zaczynam od silnika i mam w związku z tym parę pytań.
Silnik już rozłożyłem na części pierwsze.
Chcę zrobić planowanie głowicy szlif zaworów, cylindrów i samego bloku.
Czy może znacie albo możecie polecić jakiś warsztat na terenie wrocka który wykona te rzeczy oraz dobierze odpowiednie zawory i całą resztę po wykonanych szlifach?
W jakiś normalnych cenach.
znalazłem 3 takie warsztaty na terenie wrocka:
Piętka S.C
HUZAR
evolutionmotorsport
Czy możecie coś powiedzieć o nich?
Kolejne pytania;
-chcę wymienić wałek rozrządu tylko nie mam pojęcia na jaki i gdzie tego szukać jak możecie coś napisać na ten temat.

-co jeszcze można zrobić aby zwiększyć moc silnika? pomijając turbo

: czw sty 28, 2010 22:10
autor: marek29
Zacznijmy od tego że teraz nie robi się szlifu bloku (czytaj cylindrów).
To wiąże sie z tłokami nadwymiarowymi itd.
To było dawno.
Co możesz zrobić to remont głowicy.
Jeżeli masz dużą kryzę na cylindze ,to lepiej zainwestować w "inny"silnik.
1,8 jest od za....bania.

: czw sty 28, 2010 22:13
autor: DariuszK
zgadzam sie z poprzednikiem, wpakujesz sie w ogromne koszty i nic wiecej po co chcesz szlifowac blok i cylindry?? chcesz wymienic pol silnika na nowy? nowe tloki walek, zawory, za duze koszty, kup uzywany za grosze

: czw sty 28, 2010 22:18
autor: dejmi
Ok z cylindrami nie jest źle więc zostawiam to w spokoju.

Powiedzcie co mogę zrobić jeszcze żeby coś z niego wyciągnąć.

: czw sty 28, 2010 22:20
autor: Paweł Marek
to może napisz co silnikowi dolega

: czw sty 28, 2010 22:31
autor: dejmi
Po prostu chcę zrobić kapitalke i wyciągnąć z niego parę koni więcej.
Z tego co zauważyłem po dzisiejszym zdemontowaniu głowicy tłoki waliły w głowice luzy się porobiły poza tym stracił kompresje, wogole umarł już dawno. W tamtym roku zrobiłem przekładke na inny a ten stał w piwnicy. Teraz mnie zebrało żeby go odnowić i włożyć.

: pt sty 29, 2010 05:06
autor: bodzio_j
Głowica- planowanie, zawory, regulatory, uszczelniacze.
Wal - szlif, wyważenie, panewki
Nowe pierścienie na tłoki.
Koszt pewnie spory, przekalkuluj to dobrze.
P.S.
jeszcze wałek rozrządu...nie wiadomo co z nim. Do tego rozrząd, trochę pierdułek typu uszczelki...no nie wiem czy warto

: pt sty 29, 2010 07:25
autor: dejmi
Właśnie nie wiem co z wałkiem rozrządu. Gdzie go oddać ? Do jakiego warsztatu?
I chyba najważniejsze czy ta kopitalka doda więcej mocy? Jeżeli nie bardzo to napiszcie co jeszcze można zrobić z nim.

: pt sty 29, 2010 07:53
autor: bodzio_j
dejmi pisze:I chyba najważniejsze czy ta kopitalka doda więcej mocy?
Nie bardzo wiem dlaczego by miała dodać. To jest remont a nie tuning.