Wżer na bloku silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Wżer na bloku silnika

Post autor: FidoRS » czw sty 28, 2010 14:37

Witam

Co sądzicie o wżeru na bloku głowicy? Ubytek jest połowy grubości ścianki między pierwszym cylindrem, a komorą wodną od strony cylindra. 18tys km temu wymieniałem uszczelkę, bo mi się cappuccino pod korkiem oleju zrobiło. W miejscu gdzie jest wżer faktycznie uszczelka była „przemoknięta”. Po wymianie myślałem, że długo nie pojeżdżę, a tu tyle kilometrów już zrobiłem i nic. Dodam, że mam tylko 75KM i żeby jakoś przyspieszyć i w miarę szybko jeździć to nie oszczędzam silnika – dość tak go przeciągam (oczywiście dopiero powyżej 70*C).
Moje pytanie: Czy mam się martwić i szanować silnik czy ta połowa grubości ścianki dalej dobrze będzie trzymać. Żal mi autka sprzedawać, bo absolutnie nie mam z nim żadnych problemów i jeszcze mnie nigdy nie zawiodło (odpukać).


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 28, 2010 14:53

jak nie dojdzie do przegrzania silnika to bedzie ci jeszcze służył
miej tą swiadomośc ze mimo wszystko blok w tym miejscu jest osłabiony
takze i uszczelka nie dolega całą powierzchnią



Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » czw sty 28, 2010 16:00

Z temperaturą nie mam żadnych problemów. Wszystko w normie. Wody nic, a nic nie ubywa. Olej co 9tys zmieniam i nic w nim niepokojącego nie ma. Korek też czysty.
Na wszelki wypadek zaqpiłem zbiorniczek z czujnikiem poziomu płynu i właśnie przeglądam forum gdzie co i jak podpiąć, by w razie ubytku zaświeciła się kontrolka.
dziejo pisze:to bedzie ci jeszcze służył
dzięki za uspokajające słowa.

Jak ktoś ma inną opinię na ten temat lub w pełni się z powyższą zgadza to proszę o wypowiedzenie się.


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » czw sty 28, 2010 16:03

Sa firmy ktore "reperuja" takie sprawy, zajmujace sie tylko i wyłacznie naprawami bloków silników.. Nie znam cenników to tez wiele Ci nie powiem tutaj, bynajmniej istnieje mozliwość naprawy bloku silnika.



Awatar użytkownika
FidoRS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 03, 2009 20:02
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: FidoRS » czw sty 28, 2010 16:08

Vii pisze:istnieje mozliwość naprawy bloku silnika
Aha, dzięki

[ Dodano: 28 Sty 2010 15:09 ]
No ale, jak narazie wsystko OK więc nie ma chyba sensu rozbierać dobrego silnika.


Fido R.S.
Naprawiłem lewą prowadnice szybra bez ścągania podsufikti :) - jak coś to pisać
Dla wszystkich, którzy nie mają MFA -> motostat.pl

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » czw sty 28, 2010 16:30

FidoRS pisze:No ale, jak narazie wsystko OK więc nie ma chyba sensu rozbierać dobrego silnika.
JASNE ZE NIE, dla takiej bzdury nie warto rozbierać silnika, to nie sa małe koszta ! :)
Ostatnio zmieniony czw sty 28, 2010 16:31 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości