Strona 1 z 1

Sonda BOSCH mk3

: ndz gru 11, 2005 23:59
autor: maro
Witam. Wpadla mi w rece sonda cztero przewodowa do VW i nie wiem do jakiego modelu.

LSH 25
25321313
0 258 005 235
282071 12V GERMANY

Czy ona jest wogoole BOSCHA czy nie, Prosze pomozcie mi bo mam do wymiany, Dzieki

: pn gru 12, 2005 09:34
autor: GRIsha
To jest sonda lambda BOSCH, ale nie do VW, przynajmniej wg katalogu BOSCH.

Pasuje do:
- Astry G z 1998
- Corsa C z 2000
- Vectra B 95-96
- Zafira 1999-2001
- Astra IV 2001-2002
- Corsa II 2000
Silniki: 1,4-1,6

Pozdrawiam :pub:

: pn gru 12, 2005 15:40
autor: GTomek
może ktoś z was wie albo już próbował czy np. sonda od poldka z wtryskiem BOSCH-a pasuje do gofera jest taka sama na pierwszy rzut oka dla przykładu podam mam u siebie 4 przewodową i poldek tak samo i wtyczki są identyko i jest tańsza niż do gofera tylko pytanie czy będzie pasowała i czy będzie spełniała całkowicie swoją funkcje co orginalna
PROSZE O PODPOWIEDZ

: pn gru 12, 2005 21:31
autor: marekk
a sonda bosha o nr 0 258 005 234 do jakiego auta podejdzie. bo zalega mi taka w domu

: pn gru 12, 2005 22:18
autor: GRIsha
Opel vectra B hatchback 1,6 i 16V 1995
Opel vectra B (36) 1,6 i 16V 1995-2002
Opel vectra B kombi 1,6 i 16V 1996

:pub: Pozdrawiam :pub:

: wt gru 13, 2005 23:18
autor: maro
GRIsha pisze:To jest sonda lambda BOSCH, ale nie do VW, przynajmniej wg katalogu BOSCH.

Pasuje do:
- Astry G z 1998
- Corsa C z 2000
- Vectra B 95-96
- Zafira 1999-2001
- Astra IV 2001-2002
- Corsa II 2000
Silniki: 1,4-1,6

Pozdrawiam :pub:
Dzieki za pomoc i mam jeszcze jedno pytanko czy po ucieciu wtyczki sonda podejdzie do mojego mk3 1.4 ??? Dzieki

: śr gru 14, 2005 08:32
autor: GRIsha
Sprawdz najpierw ilość przewodów i ich kolory. Jeżeli takie same i gwint sondy pasuje - można spróbować dorobić wtyczkę. Powinno być dobrze. Mimo wszystko polecałbym rozejrzenie się za dedykowaną do twojego modelu. Nieprawidłowa lub niesprawna lambda będzie oszukiwać ci kompa co do mieszanki i mogą być cyrki ze spalaniem. :helm:

pozdro :pub:

: śr gru 14, 2005 16:48
autor: maro
GRIsha pisze:Sprawdz najpierw ilość przewodów i ich kolory. Jeżeli takie same i gwint sondy pasuje - można spróbować dorobić wtyczkę. Powinno być dobrze. Mimo wszystko polecałbym rozejrzenie się za dedykowaną do twojego modelu. Nieprawidłowa lub niesprawna lambda będzie oszukiwać ci kompa co do mieszanki i mogą być cyrki ze spalaniem. :helm:

pozdro :pub:
Sonda ma takie same kolory, gwint itp, wiec dokonalem wymiany, ale to nie poskutkowalo, od jakiegos czasu zakladam watki o duzym spalaniu gazu 14l / 100km, co ja juz z tym autem nie robilem i gdzie nie bylem, dzisiaj jednak jeden z mechanikow wpadl na banalny pomysl zeby sprawdzic mase sondy na emulatorze i okazalo sie ze jej nie ma, jutro bedzie to robic i ciekawy jestem czy cos pomorze. Co sadzicie o tym jak to mozliwe zeby nie bylo tam masy??

: czw gru 15, 2005 11:07
autor: GRIsha
Po wymianie sondy, dobrze byłoby zresetować kompa. Po poprzednich złych wskazaniach mógł nałykać błędów i dalej możesz mieć wysokie spalanie. Rozumiem, że świece masz jeśli nie nowe to chociaż sprawne, podobnie jak przewody wn

Daj znać, jak poszło po "zmasowaniu" sondy

pozdro :pub:

: czw gru 15, 2005 18:23
autor: maro
GRIsha pisze:Po wymianie sondy, dobrze byłoby zresetować kompa. Po poprzednich złych wskazaniach mógł nałykać błędów i dalej możesz mieć wysokie spalanie. Rozumiem, że świece masz jeśli nie nowe to chociaż sprawne, podobnie jak przewody wn

Daj znać, jak poszło po "zmasowaniu" sondy

pozdro :pub:
Wiec okazalo sie ze na wtyczce byla przerwa masy, auto juz jest zrobione wiec zobacze teraz ile bedzie spalal gazu. Pozdr