Strona 1 z 1
Sonda BOSCH mk3
: ndz gru 11, 2005 23:59
autor: maro
Witam. Wpadla mi w rece sonda cztero przewodowa do VW i nie wiem do jakiego modelu.
LSH 25
25321313
0 258 005 235
282071 12V GERMANY
Czy ona jest wogoole BOSCHA czy nie, Prosze pomozcie mi bo mam do wymiany, Dzieki
: pn gru 12, 2005 09:34
autor: GRIsha
To jest sonda lambda BOSCH, ale nie do VW, przynajmniej wg katalogu BOSCH.
Pasuje do:
- Astry G z 1998
- Corsa C z 2000
- Vectra B 95-96
- Zafira 1999-2001
- Astra IV 2001-2002
- Corsa II 2000
Silniki: 1,4-1,6
Pozdrawiam

: pn gru 12, 2005 15:40
autor: GTomek
może ktoś z was wie albo już próbował czy np. sonda od poldka z wtryskiem BOSCH-a pasuje do gofera jest taka sama na pierwszy rzut oka dla przykładu podam mam u siebie 4 przewodową i poldek tak samo i wtyczki są identyko i jest tańsza niż do gofera tylko pytanie czy będzie pasowała i czy będzie spełniała całkowicie swoją funkcje co orginalna
PROSZE O PODPOWIEDZ
: pn gru 12, 2005 21:31
autor: marekk
a sonda bosha o nr 0 258 005 234 do jakiego auta podejdzie. bo zalega mi taka w domu
: pn gru 12, 2005 22:18
autor: GRIsha
Opel vectra B hatchback 1,6 i 16V 1995
Opel vectra B (36) 1,6 i 16V 1995-2002
Opel vectra B kombi 1,6 i 16V 1996

Pozdrawiam

: wt gru 13, 2005 23:18
autor: maro
GRIsha pisze:To jest sonda lambda BOSCH, ale nie do VW, przynajmniej wg katalogu BOSCH.
Pasuje do:
- Astry G z 1998
- Corsa C z 2000
- Vectra B 95-96
- Zafira 1999-2001
- Astra IV 2001-2002
- Corsa II 2000
Silniki: 1,4-1,6
Pozdrawiam

Dzieki za pomoc i mam jeszcze jedno pytanko czy po ucieciu wtyczki sonda podejdzie do mojego mk3 1.4 ??? Dzieki
: śr gru 14, 2005 08:32
autor: GRIsha
Sprawdz najpierw ilość przewodów i ich kolory. Jeżeli takie same i gwint sondy pasuje - można spróbować dorobić wtyczkę. Powinno być dobrze. Mimo wszystko polecałbym rozejrzenie się za dedykowaną do twojego modelu. Nieprawidłowa lub niesprawna lambda będzie oszukiwać ci kompa co do mieszanki i mogą być cyrki ze spalaniem.
pozdro

: śr gru 14, 2005 16:48
autor: maro
GRIsha pisze:Sprawdz najpierw ilość przewodów i ich kolory. Jeżeli takie same i gwint sondy pasuje - można spróbować dorobić wtyczkę. Powinno być dobrze. Mimo wszystko polecałbym rozejrzenie się za dedykowaną do twojego modelu. Nieprawidłowa lub niesprawna lambda będzie oszukiwać ci kompa co do mieszanki i mogą być cyrki ze spalaniem.
pozdro

Sonda ma takie same kolory, gwint itp, wiec dokonalem wymiany, ale to nie poskutkowalo, od jakiegos czasu zakladam watki o duzym spalaniu gazu 14l / 100km, co ja juz z tym autem nie robilem i gdzie nie bylem, dzisiaj jednak jeden z mechanikow wpadl na banalny pomysl zeby sprawdzic mase sondy na emulatorze i okazalo sie ze jej nie ma, jutro bedzie to robic i ciekawy jestem czy cos pomorze. Co sadzicie o tym jak to mozliwe zeby nie bylo tam masy??
: czw gru 15, 2005 11:07
autor: GRIsha
Po wymianie sondy, dobrze byłoby zresetować kompa. Po poprzednich złych wskazaniach mógł nałykać błędów i dalej możesz mieć wysokie spalanie. Rozumiem, że świece masz jeśli nie nowe to chociaż sprawne, podobnie jak przewody wn
Daj znać, jak poszło po "zmasowaniu" sondy
pozdro

: czw gru 15, 2005 18:23
autor: maro
GRIsha pisze:Po wymianie sondy, dobrze byłoby zresetować kompa. Po poprzednich złych wskazaniach mógł nałykać błędów i dalej możesz mieć wysokie spalanie. Rozumiem, że świece masz jeśli nie nowe to chociaż sprawne, podobnie jak przewody wn
Daj znać, jak poszło po "zmasowaniu" sondy
pozdro

Wiec okazalo sie ze na wtyczce byla przerwa masy, auto juz jest zrobione wiec zobacze teraz ile bedzie spalal gazu. Pozdr