Pytanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

forest1980

Pytanie

Post autor: forest1980 » ndz gru 11, 2005 19:27

Mam VW 2.0 z silnikiem AGG z LPG chciałbm wstawic filtr stożkowy tylko nie wim jak on będzie sie zachowywal jak auto bedzie pracowalo na gazie

Ponadto chciałbym troszkę poprawić osiągi auta. Myślę o wstawieniu turbiny tylko nie mam pojęcia od czego zacząć w jakim warsztacie to zrobić jaką turbinę wstawić i czy wogóle się to da zrobić i jaki mógł by być tego koszt

Pogadjcie prosze jakiś dobry warsztat w trójmiescie gdzie można zrobić te rzeczy???



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 11, 2005 19:58

to stożek czy turbo??
Uturbiając musisz sie liczyc z tym ze to nie jest prosta przeróbka, wiaże sie z mechanicznym przygotowaniem całego silnika a potem wystrojenia elektroniki takze unieruchomisz auto na dobre kilka miesiecy (takie są nasze realia, niestety to nie monster garage ze 7 dni budują auto :grin:, )

Poczytaj , jest o tym mnóstwo materiału w internecie, nie koniecznie na forach bo tam to róznie bywa z wartoscią wypocin mówców,

TO ZE STRONKI http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php

Turbodoładowanie do silnika atmo

Klasyczne przekonanie wielu użytkowników, że w silniku atmosferycznym wystarczy zamontować turbinę i już można hulać z silnikiem o mocy większej o 50% lub więcej bez żadnych konsekwencji jest równie częste jak i błędne.
To nie jest tak, że przysłowiową żarówkę 50 W zastępujemy 100 W i jest OK. Jeśli już jesteśmy przy tym przykładzie to taka zabawa często kończy się pęknięciem szkła reflektora.

Współczesne silniki doładowane mają w kadłubie silnika dodatkową instalację natryskującą pod ciśnieniem olej na denko tłoka od spodu, chłodząc ten bardzo ważny element. Bez tego rozwiązania tłoki mają bardzo dużą szansę by spłynąć na dno miski olejowej. Poza tym bardzo istotnym elementem, o którym często się zapomina, jest chłodnica powietrza doładowanego czyli inercooler. Poza tym należy pamiętać o odpowiednim dostosowaniu układu przeniesienia napędu czyli: skrzyni biegów a zwłaszcza sprzęgła oraz półosi napędowych i przegubów.

[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 19:01 ]
to tak bardzo w skrócie, i o mnóstwie rzeczy nie ma tu mowy......poza tym koszt uturbienia to wyjdzie prawie tyle co wartośc mk3...pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości