MK2 1.3 NIE ODPALA!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:14
- Lokalizacja: Kielce
MK2 1.3 NIE ODPALA!!!
Witam wszystkich urzytkownikow VW, od kilku miesiecy posiadam Golfa z 1987 3d, 1.3 MH na gazniku 2e3 z LPG. i mam z nim problem.
Na kolektor lalo sie paliwo przyczyna byla taka ze poszla uszczelka w gazniku a dokladnie ta obok linki gazu z tylu za gaznikiem, uszczelke wymienilem i zaczal sie inny problem.
Na zimnym silniku auto nie chce odpalac (odpalam na benzynie) krece i krece i zaskoczy wtedy gdy delikatnie dodam gazu i musze od razu puscic bo inaczej zgasnie swieci sie miedzy czasie kontrolka od ladowania,gdy auto chwile pochodzi delikatnie dodaje gazu i kontrolka ladowania gasnie a i gdy silnik zrobi sie wystarczajaco cieply to przerzucam na gaz. Gdy nadeszly wieksze mrozy to juz od krecenia akumulator mi padl ladowalem i nic, nie chce zaskoczyc. wczesniej gdy paliwo lalo sie strumieniami odpalalem go dodajac wiecej gazu i bylo ok ale po kilku minutach zgasl bo pewnie cisnienie nie bylo takie jak powinno.
Prosze o pomoc, czy mam wymienic przewody WN, kopulke i palec? czy problem tkwi gdzie indziej? Kable sa sztywne tylko ten do cewki elastyczny.
Na kolektor lalo sie paliwo przyczyna byla taka ze poszla uszczelka w gazniku a dokladnie ta obok linki gazu z tylu za gaznikiem, uszczelke wymienilem i zaczal sie inny problem.
Na zimnym silniku auto nie chce odpalac (odpalam na benzynie) krece i krece i zaskoczy wtedy gdy delikatnie dodam gazu i musze od razu puscic bo inaczej zgasnie swieci sie miedzy czasie kontrolka od ladowania,gdy auto chwile pochodzi delikatnie dodaje gazu i kontrolka ladowania gasnie a i gdy silnik zrobi sie wystarczajaco cieply to przerzucam na gaz. Gdy nadeszly wieksze mrozy to juz od krecenia akumulator mi padl ladowalem i nic, nie chce zaskoczyc. wczesniej gdy paliwo lalo sie strumieniami odpalalem go dodajac wiecej gazu i bylo ok ale po kilku minutach zgasl bo pewnie cisnienie nie bylo takie jak powinno.
Prosze o pomoc, czy mam wymienic przewody WN, kopulke i palec? czy problem tkwi gdzie indziej? Kable sa sztywne tylko ten do cewki elastyczny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:14
- Lokalizacja: Kielce
chodzi mi czy nie ma cięgna od ssania ręcznego w kabinie...?? albo czegoś takiego ale wygląda że ten gaźnik ma automatyczne ssanie i jest to uszkodzone...
poczytaj
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1476034.html
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_24-28_2e3.html
http://www.motoallegro.pl/item882667695 ... g_2e3.html
poczytaj
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1476034.html
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_24-28_2e3.html
http://www.motoallegro.pl/item882667695 ... g_2e3.html
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:14
- Lokalizacja: Kielce
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:14
- Lokalizacja: Kielce
nie mam sily do tego samochodu bylem i jestem za japonska motoryzacja a ten golf byl moja wielka pomylka, nie twierdze ze kazdy golf to pomylka ale mi trafil sie straszny egzemplarz
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 12:02 przez MariuszGolf1.3, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 229 gości