Strona 1 z 1
Pytanie zwiazane z SWAPem slinka..
: ndz gru 11, 2005 13:30
autor: marek85
Zamierzam zmienic slnik 1.8 ABS na 1.8 DOHC, czy komputer MFA da sie jakos podlaczyc do tego silnika? Zeby dziala tak jak teraz jest, tzn wskazywal spalanie itp, i jak teraz mam instalacja gazowo na monowtrysk to co bede musial przerobic, dokupic albo zmienic zeby instalacja dzialala w tamtym? Jaki moze byc koszt (zwiazany z ta instalacja)
Re: Pytanie zwiazane z SWAPem slinka..
: ndz gru 11, 2005 20:05
autor: NEMESIS
: ndz gru 11, 2005 20:20
autor: Paweł Marek
marek85 pisze:DOHC
Tak z ciekawości coż to za silniczek, jakie oznaczenie. MFA na pewno da się podłączyć, było o tym na forum.
: ndz gru 11, 2005 20:39
autor: NEMESIS
Paweł Marek pisze:marek85 pisze:DOHC
Tak z ciekawości coż to za silniczek, jakie oznaczenie. ,
eeeee noooo kolego tosz to inaczej 16V !!! DOUBLE OVERHEAD CAMSHAFTS ...podwójne wałki nad głowicą ..dosłownie
: ndz gru 11, 2005 20:54
autor: Paweł Marek
Aha nie zakapowałem że kolega do trójki chce silnik od dwójeczki. Mam zły dzień
[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 7:55 pm ]
DOHC wiem co znaczy
[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 7:57 pm ]
chiałem tylko oznaczenie silnika poznać.
: ndz gru 11, 2005 23:50
autor: marek85
SILNIK TO KR, ale jeszcze nie kupilem, mam znajomego co kupuje rozbite auta w niemczech, remontuje i sprzedaje, mysle ze jakbym poczekał to znalazłby 2.0 16v ABF, czy warto poczekac? Który wy byscie zalozyli? Z którym bedzie mniej problemów z podlaczeniem itp, ma ktos moze gdzies opis krok po kroku co trzeba zrobic zeby je przelozyc? znalazlem do golf II ale do III nie... iatk tego napewno sam nie bede robil, ale chetnie bym sobie poczytał co trzeba zrobic
Aha i jeszcze cos, opucz kosztów samego silnika co musze jeszcze doliczyc? Oprócz samego przelozenia...