Strona 1 z 2
Maglownica od wspomagania
: ndz sty 24, 2010 00:57
autor: Piotrus!
Szybkie krotkie pytanie.
Szukalem i nie znalazlem :/
Jakie jest cisnienie w tych wezach? Co prowadza od pompy wspomagania do maglownicy?
Bardzo prosze o info gdyz szukalem i znalesc nie mogelm ;|
Chodzi mi o przyblizona wartosc najlepiej w barach....
: ndz sty 24, 2010 09:24
autor: miś fazi
jest to ponad 60 bar , czyli atmosfer
: ndz sty 24, 2010 09:26
autor: Jesionvr6
zależy od pompy ale max ciśnienie to 110 bar
: ndz sty 24, 2010 15:11
autor: Piotrus!
o w morde ;O
czyli ten zawor to moge sobie w d.... wsadzic?
http://www.allegro.pl/item893617902_zaw ... 5_bar.html
: ndz sty 24, 2010 17:12
autor: miś fazi
możesz
[ Dodano: 24 Sty 2010 16:13 ]
na oko , to gabarytowo podejdzie
: ndz sty 24, 2010 17:23
autor: Piotrus!
miś fazi pisze:możesz
[ Dodano: 24 Sty 2010 16:13 ]
na oko , to gabarytowo podejdzie
no by pasowalo...
Ale jak napisali ze od 60 do 110 barow to to wyleci w powietrze

jak ma tylko 1-1.5 bara

chyba ze moze by to nie zerwalo....??
: ndz sty 24, 2010 17:25
autor: miś fazi
a tak w ogóle , że zapytam , to co chciałeś wykombinować z tym zaworkiem ?
: ndz sty 24, 2010 17:38
autor: Piotrus!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=298761
a dokaldniej (foto wczoraj zrobilem) wkrecic zawor w gorny otworek
i nie wiem czy poprostu "zadziala" to.... jezeli to ma takie cisnienie to czy on podola :/
: ndz sty 24, 2010 17:46
autor: miś fazi
tobie chodzi o wykorzystanie tego zaworka jako śruby drążonej , do zamocowania wężyka ciśnieniowego ?
: ndz sty 24, 2010 17:48
autor: Piotrus!
dokladnie tak
/e
nie nie... nie sruby...
tylko zawora zwrotnego !
: ndz sty 24, 2010 17:51
autor: miś fazi
to jeśli gwint i długoś są takie same , to nie ma przeszkody , tylko najpierw musisz wytargać zaworek ze środka , bo tam przy maglownicy nie ma zaworka zwrotnego , ciśnienie odnosi się tylko do zaworka nie do samej śruby , sama śruba wytrzyma o wiele więcej
: ndz sty 24, 2010 17:58
autor: Piotrus!
tzn... pytalem sie o zawor ten wlasnie do maglownicy. ja owego zawodu nie posiadam jak i nie posiadam sruby.
Ten zawor ktory wyslalem ma praktycznie identyczne parametry co i do wspomagania lecz jest przypisany tylko do 1-1.5 bara. I poprostu nie chce aby bylo tak ze mi gwint w maglownicy zostanie czy cos bo zawor nie wytrzymal tego cisnienia.
Bylem w aso skody i tam jest ciut wiekszy zawor... M15 a w VW jest M14
Tu masz moj temat na ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3611335
wiem ze srube predzej znajde niz ten zawor :/
Poprostu tu mnie ineteresuje to czy ten zawor podola temu cisnieniu jak on jest do pompy wtryskowej a nie do wspomagania... ;s
Co do wymiarow sadze ze sa identyczne...
: ndz sty 24, 2010 18:05
autor: miś fazi
jeśli to z allegro ma posłużyć tylko jako śruba , to wytrzyma bez problemu , ale jako zawór zwrotny to nie ma szans
: ndz sty 24, 2010 18:07
autor: Piotrus!
miś fazi pisze:jeśli to z allegro ma posłużyć tylko jako śruba , to wytrzyma bez problemu , ale jako zawór zwrotny to nie ma szans
wlasnie o to mi chodzilo

jako sruba nie posluzy gdyz jest za duza...
dziekuje za info

tak wiec czeka mnie wycieczka do aso VW:)