Jak zlikwidować stuki w silniku TURBO DIESEL w MK1?????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Jak zlikwidować stuki w silniku TURBO DIESEL w MK1?????????

Post autor: rogra » sob gru 10, 2005 22:57

witam,a więc mój silnik dosyć głośno chodzi,i słyszę w nim jakieś stuki jak na diesla to za głośno to chodzi,czy to mogą być popychacze do wymiany???????czy coś innego??? jeśli coś innego to co????



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 10, 2005 23:11

W dieslu jak coś słychać to zazwyczaj w głowicy. Możliwe, że to popychacze, ale nie mam pojecia czy są one hydro czy mechaniczne.



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » sob gru 10, 2005 23:22

to słychać w okolicach głowicy tzn.nad głowicą najbardziej,i to chyba te popychacze?????ale jakie tam są hydrauliczne czy mechaniczne???????oznaczenie silnika to CY



rallymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 07, 2005 01:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: rallymaster » ndz gru 11, 2005 21:48

bardzo możliwe, że to popychacze..
hydrauliczne popychacze montowali od 85r. a wcześniej były płytki regulacyjne..



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » ndz gru 11, 2005 21:53

to tymi płytkami to da się wyregulować



rallymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 07, 2005 01:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: rallymaster » ndz gru 11, 2005 23:21

jak najbardziej da się wyregulować..
musisz pomierzyć luzy (na rozgrzanym silniku) i wtedy wymienić, dołożyć bądź też wyjąć odpowiednie płyti..
płytki do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym z częściami do VW, cena ok. 8 zł za sztukę..



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » ndz gru 11, 2005 23:45

a na zimny nie mogę sprawdzić???????a na ciepłym to jak musi być mocno nagrzany??????



rallymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 07, 2005 01:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: rallymaster » pn gru 12, 2005 00:17

sorki pomyliłem się.. luzy na zaworach ustawia sie na zimnym silniku, tzn. tak są podawane wartości nominalne luzu.

ps. proszę mnie poprawić jeśli bredzę, bo leżę chory i może mi myślenie nawalać..



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn gru 12, 2005 11:40

rallymaster pisze:sorki pomyliłem się.. luzy na zaworach ustawia sie na zimnym silniku, tzn. tak są podawane wartości nominalne luzu.

ps. proszę mnie poprawić jeśli bredzę, bo leżę chory i może mi myślenie nawalać..
W mojej książce są dane regulacyjne zarówno dla zimnego jak i ciepłego silnika.

I jeszcze jedno.Jak dawno zmieniałeś pasek rozrządu?
W VW na kole zamachowym są dwa znaki obok siebie "o" do ustawienia paska i "trójkąt" do ustawienia początku wtrysku.
Widziałem kiedyś samochód w którym "fachowiec" pomylił te znaki. Zaworom i tłokom na szczęscie nic się nie stało ale chodził jak traktor.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 262 gości