Strona 1 z 1

Zaje****y Problem nie wiem z czym ????????????

: sob gru 10, 2005 20:44
autor: c-kozi
Jechalem, jechalem, az na skrzyżowaniu we wrocku (zjezdzajac z niego) nagle zgasł (jadąc na gazie) i juz nie odpala nawet na bezynie. Mozna go krecic do upadlego a on nie zapali. CO SIE KU**WA stało. MIalem MK2 z 1.6 D i chodzil przez 3 lata bez problemu. Ale zachcialo mi sie MK3 kombi 1.8 Benz. zagazowanego. i jak na razie same problemy. :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 7:46 pm ]
mysle ze to cos z zaplonem. bo zgasl na gazie a na benzynie nie zapala za cholere. Moze jakies schemacik jak sparawdzic zaplomn.

: sob gru 10, 2005 20:57
autor: TAZ
Weź jakąś świece i zdejmij który kolwiek przewód zapłonowy. Załóż świece i niech ktoś przekręci rozrysznikiem. Jak nie ma iskry to poszedł moduł, cewka albo halotron w aparacie zapłonowym. Sprawdź przy okazji czy nie zleciał ci przewód z cewki.

: sob gru 10, 2005 20:59
autor: c-kozi
tak myslalem ,ale nie bylo nadzis mozy przerobowej. Jutro sprawdze. Tylko mama nadzieje ze to nie komp lub sonda lambda.

: sob gru 10, 2005 21:03
autor: TAZ
Moduł masz prawdopodobnie razem z cewką zapłonową, ale jak to poszedł halotron w aparacie zapłonowym to będzie troche więcej zabawy.

: sob gru 10, 2005 21:05
autor: c-kozi
a jak wyczuc czy poszla cewy czy ten chalatron ?????? MAM rozdzielacz zaplonowy a cewka jest w czyms dziwnym zaraz pod podszybiem w kommoze silnika.

: sob gru 10, 2005 21:12
autor: tauka
c-kozi pisze:Tylko mama nadzieje ze to nie komp lub sonda lambda.
A co ma do tego sonda lambda :| jak by poszła to i tak by odpalał, bo moduł by przeszedł w tryb awaryjny.

: sob gru 10, 2005 21:16
autor: c-kozi
ciesze sie ze tak jest . Czyhli mam rozumiec ze padlo cos z zaplonem. Tyloko czy modul czym polecial caly komp?????? KOntrolki od oleju itp. sie zapalają. Kontrola inspekcji tez siwieci "00" tak jak ustawilem.

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:18 pm ]
ile kosztuje modul zaplonowy do MK3 silnik ADZ 1.8 96 r ?????

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:24 pm ]
gdzie ma szukac ten moduł zaplonowy i ten HELATRON ??????? i ile to kosztuje.

: sob gru 10, 2005 21:38
autor: Zilly
Hallotron jest przy aparacie zapłonowym. Nie wiem jak w silniku ADZ ale u mnie moduł jest w podszybiu schowany od strony pasażera, a cewka jest pod maską przy podszybiu od strony kierowcy. Zresztą z cewki idzie do aparatu zapłonowego piąty kabel.

: sob gru 10, 2005 21:48
autor: Marihuana Man
ciesze sie ze tak jest . Czyhli mam rozumiec ze padlo cos z zaplonem. Tyloko czy modul czym polecial caly komp?????? KOntrolki od oleju itp. sie zapalają. Kontrola inspekcji tez siwieci "00" tak jak ustawilem.

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:18 pm ]
ile kosztuje modul zaplonowy do MK3 silnik ADZ 1.8 96 r ?????

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:24 pm ]
gdzie ma szukac ten moduł zaplonowy i ten HELATRON ??????? i ile to kosztuje.

Najprawdopodobniej poszła cewka lub moduł.... Szkopuł w ty, ze w golfach był montowany moduł z cewką jako nie rozerwalna całość jak i również rozdzielnie... Koszty zależne od tego jaki model cewki masz załozony...

Nowa cewka z modułem kosztowała mnie pare miechów temu 250 zeta...

Tutaj masz nówke za 180 zeta

http://allegro.pl/show_item.php?item=75798862

: ndz gru 11, 2005 00:41
autor: c-kozi
posza cewa. wyglada jak tulipan.

: ndz gru 11, 2005 01:32
autor: daaroo
ja bym zmienil palec. koszt niewielki a napewno nie zaszkodzi

: ndz gru 11, 2005 12:25
autor: c-kozi
cewa wyminiona a fura dalej nie smiga. Co dalej ??????

: pn gru 12, 2005 15:40
autor: TAZ
A moduł w tej cewce jest chociaż sprawny?? Jak jest sprawny to pewnie walnął halotron w rozdzielaczu zapłonu.

: pn gru 12, 2005 16:10
autor: c-kozi
naprawa kosztowala 340zł walnela cewa, moduł.