witam, jeśli temat już był to sorki ale nie mogę nigdzie tego znalezć, dziś muszę wymienić termostat w mk3 1.4, czy znajduje się on w obudowie dolnego węża od chłodnicy? oraz jak ewentualnie odpowietrzyć układ po jego wymianie? z góry dzięki za odpowiedzi, jeśli temat już był to proszę o usunięcie mojego postu lub podesłanie linku
dzięki
Termostat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Układ ma się sam odpowietrzyć.
Wlewasz płyn aż stanie i sam więcej nie będzie chciał wejść. Odpalasz silnik z odkręconym korkiem. Płyn zostanie wciągnięty, gasisz i dolewasz i tak w kółko, aż już nawet na odpalonym nie połknie więcej. Zakręcasz koreczek i jedziesz albo na postoju czekasz aż zagrzeje się do ~90 st.C ( otworzy się termostat i puści duży obieg płynu ). Studzisz auto żeby silnik był zimny !! ( żeby nie wywaliło płynu ), odkręcasz korek i dolewasz brakującego płynu po środek skali min - max i gotowe. Ewentualnie na drugi dzień jakby jeszcze troszkę gdzieś wciągnął i upchnął płynu po jakimś jeżdżeniu to uzupełniasz i to całą filozofia.
Wlewasz płyn aż stanie i sam więcej nie będzie chciał wejść. Odpalasz silnik z odkręconym korkiem. Płyn zostanie wciągnięty, gasisz i dolewasz i tak w kółko, aż już nawet na odpalonym nie połknie więcej. Zakręcasz koreczek i jedziesz albo na postoju czekasz aż zagrzeje się do ~90 st.C ( otworzy się termostat i puści duży obieg płynu ). Studzisz auto żeby silnik był zimny !! ( żeby nie wywaliło płynu ), odkręcasz korek i dolewasz brakującego płynu po środek skali min - max i gotowe. Ewentualnie na drugi dzień jakby jeszcze troszkę gdzieś wciągnął i upchnął płynu po jakimś jeżdżeniu to uzupełniasz i to całą filozofia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości