Za duzo spala mi paliwa !!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Za duzo spala mi paliwa !!
Mam Golfa 3 1,6 wielopunkt , 96/7 r AEE 140tys
Spala mi w miescie 13-14 l benzyny normalnej jezdzie , (w lato pali 12l) spokojnej jezdzie przy 2000- 3000 obrotów , dodam też jak nim przycisne potrafi mi 15-16l spalic oczywiscie na 100km
Filtry wszystkie oki , termostat po wymianie , diagnostyce spalin wszystko gra :
Wyniki pomiaru spalin :
%vol CO - 0,00
%vol CO - 0.00
%vol CO2 - 14,80
ppm vol HC - 0
% vol 02 - 0,05
-\ - 1,00
OBR /MIN -0
OC -15
Sillnik był podłańczany do komputera - wykazało że sonda i reszta jest oki ,
, silnik chodzi na 650- 750- po nagrzaniu , przy odpalaniu w zimnie wchodzi na 1100 . chodzi bardzo spokojnie , jak staje to prawie go nie słysze , jak na 75km jest dynamiczny
Czemu mi pali 3- czasem 5 litrów za dużo ( 13-14 litrów)zima ,12l -lato ? Czy to jest wina wtryskiwaczy? Może siwece ? A może na diagnostyce coś przeoczyli , choć w to nie chce mi sie wieżyc (nie znam sie za bardzo )
Z góry dziękuje za dobrą rade!
Pozdr .
Spala mi w miescie 13-14 l benzyny normalnej jezdzie , (w lato pali 12l) spokojnej jezdzie przy 2000- 3000 obrotów , dodam też jak nim przycisne potrafi mi 15-16l spalic oczywiscie na 100km
Filtry wszystkie oki , termostat po wymianie , diagnostyce spalin wszystko gra :
Wyniki pomiaru spalin :
%vol CO - 0,00
%vol CO - 0.00
%vol CO2 - 14,80
ppm vol HC - 0
% vol 02 - 0,05
-\ - 1,00
OBR /MIN -0
OC -15
Sillnik był podłańczany do komputera - wykazało że sonda i reszta jest oki ,
, silnik chodzi na 650- 750- po nagrzaniu , przy odpalaniu w zimnie wchodzi na 1100 . chodzi bardzo spokojnie , jak staje to prawie go nie słysze , jak na 75km jest dynamiczny
Czemu mi pali 3- czasem 5 litrów za dużo ( 13-14 litrów)zima ,12l -lato ? Czy to jest wina wtryskiwaczy? Może siwece ? A może na diagnostyce coś przeoczyli , choć w to nie chce mi sie wieżyc (nie znam sie za bardzo )
Z góry dziękuje za dobrą rade!
Pozdr .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pomiary zostały przeprowadzone , jak cała diagnostyka w serwisie seata , przed naprawą termostatatu . mysle że raczej tam sie przykładają hmm
Okazało sie że sprowadziłem samochód z niemiec bez termostatu w środku , może ktoś wie jakie skutki mogą być spowodowane jazdą bez termostatu ?
jescze jakie powinny być prawidłowe wyniki pomiarów spalin w/w ??
Z góry dziekuje za odp
Okazało sie że sprowadziłem samochód z niemiec bez termostatu w środku , może ktoś wie jakie skutki mogą być spowodowane jazdą bez termostatu ?
jescze jakie powinny być prawidłowe wyniki pomiarów spalin w/w ??
Z góry dziekuje za odp
http://pub.sinuspl.net/plaza/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jeździłeś na niedogrznym silniku, zwłaszcza w zimie. Samochód więcej palił, był pewnie słabszy, sterownik pewnie podawał za bogatą mieszankę, kat się mógł przegrzać, smarowanie silnika też po zapaleniu dłużej gorsze, musiały być kłopoty z nagrzewaniem wnętrza. Nic dobrego, ale jeśli to nie było długo to może nic się złego nie stałoJanek82 pisze: jakie skutki mogą być spowodowane jazdą bez termostatu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Być może pomiar przeprowadzony był na O2 i C02 hmm
[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:37 ]
Zrobiłem 3000 km bez termostatu od sierpnia , cholera wie ile był w niemczech jeżdzony bez , mam nadzieje że krótko . W lato łapał mi temperature 90 stopni nie większą (działa bez termostatu) Mysle że długo nie jeżdził na niedogrzanym silniku.

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:37 ]
Zrobiłem 3000 km bez termostatu od sierpnia , cholera wie ile był w niemczech jeżdzony bez , mam nadzieje że krótko . W lato łapał mi temperature 90 stopni nie większą (działa bez termostatu) Mysle że długo nie jeżdził na niedogrzanym silniku.
http://pub.sinuspl.net/plaza/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie , analizator muszą mieć uwalony. Musi być troszke CO i węglowodorów, nawet na normy kalifornijskie. Cyba że masz silnik na ogniwa wodorowe
Konkretnych wartości nie pamietam.

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Przy okazji wpadne na jakąś diagnostyke , to mi wyjasnią z tymi błednymi pomiarami . Dzięki za podpowiedz.
Katalizator widać że był wymieniany w niemczech , o smarowaniu to ja dużo nie wiem , jeżeli chodzi o ogrzanie wnętrza znacznie sie poprawiło po wymianie termostatu , ale nadal pali duuużo !!
Katalizator widać że był wymieniany w niemczech , o smarowaniu to ja dużo nie wiem , jeżeli chodzi o ogrzanie wnętrza znacznie sie poprawiło po wymianie termostatu , ale nadal pali duuużo !!
http://pub.sinuspl.net/plaza/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 117 gości