Ciężko odpala z samego rana Golf Mk3 1.8 B+G kat 75km

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

peres100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw sty 21, 2010 23:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Ciężko odpala z samego rana Golf Mk3 1.8 B+G kat 75km

Post autor: peres100 » czw sty 21, 2010 23:53

Witam wszystkich posiadaczy golfika mk3 i mam prozbe o zdiagnozowanie mojej usterki. Posiadam Golfa 3 1.8 75km z lpg nie miałem z nim problemu odpalał na dotyk przy dużych mrozach ale kiedyś po całej nocy gdy chciałem go odpalić (oczywiście odpalam na benzynie) nie dało rady po kręceniu rozrusznikiem po ok 30 sek. załapał pokrztusil się trochę i wskoczy na normalne obroty, i później moglem go gasić i odpalać bez problemu na dotyk . raz na jakiś czas potrafił mi zgasnąć podczas jazdy i musiałem zakręcić rozrusznikiem z 5 sek i odpalał i później już normalnie bez problemu jechałem dalej pomóżcie co możne być przyczyna tej usterki;/

Podłączyłem go pod komputer i wyskoczyły 2 błędy

1. Błąd sondy lambda
2. Błąd czujnika wałka rozrządu ale mechanik powiedział ze nie ma takiego czujnika w tym aucie.



Awatar użytkownika
Kamil877
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: sob lip 04, 2009 17:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Ciężko odpala z samego rana Golf Mk3 1.8 B+G kat 75km

Post autor: Kamil877 » pt sty 22, 2010 00:05

peres100 pisze:Witam wszystkich posiadaczy golfika mk3 i mam prozbe o zdiagnozowanie mojej usterki. Posiadam Golfa 3 1.8 75km z lpg nie miałem z nim problemu odpalał na dotyk przy dużych mrozach ale kiedyś po całej nocy gdy chciałem go odpalić (oczywiście odpalam na benzynie) nie dało rady po kręceniu rozrusznikiem po ok 30 sek. załapał pokrztusil się trochę i wskoczy na normalne obroty, i później moglem go gasić i odpalać bez problemu na dotyk . raz na jakiś czas potrafił mi zgasnąć podczas jazdy i musiałem zakręcić rozrusznikiem z 5 sek i odpalał i później już normalnie bez problemu jechałem dalej pomóżcie co możne być przyczyna tej usterki;/

Podłączyłem go pod komputer i wyskoczyły 2 błędy

1. Błąd sondy lambda
2. Błąd czujnika wałka rozrządu ale mechanik powiedział ze nie ma takiego czujnika w tym aucie.
Masz odpowiedz :bigok:



peres100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw sty 21, 2010 23:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: peres100 » pt sty 22, 2010 00:07

Kamil877 Wiec za co jest odpowiedzialna sonda lambda?????



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » pt sty 22, 2010 00:17

za mieszanke paliwa... byc moze swiruje tez czujnik temperatury cieczy chlodzacej...


Obrazek

peres100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw sty 21, 2010 23:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: peres100 » pt sty 22, 2010 00:32

czujnik temp cieczy chłodzącej czyli czujnik temperatury????? jesli o niego chodzi to chyba jest dobry bo zawsze wskazuje 90 stopni tak jak powinno byc w vw



Awatar użytkownika
logan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob maja 14, 2005 01:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: logan » pt sty 22, 2010 01:50

blad 2 zawsze bedziesz mial na wylaczonym silniku, tym sie nie przejmuj.

Co do lambdy to jak sa bledy na nia to moze miec duzy wplyw bo silnik glupieje wtedy i moze nierowno chodzic, gasnac, byc bez mocy itp. Zawsze mozesz zrobic eksperyment, odepnij aku na 10 minut na zimnym, wykasuja sie bledy i komp zmienia ustawienia na jakies podstawowe a potem zobacz jak auto chodzi (przez jakis tam poczatek jezdzenia, bo jak nalapie bledow znowu bedzie glupial). Jesli pomoze musisz sie pozbyc bledu lambdy i bedzie spokoj. Jesli nie to cos innego.
(nie wiem czy masz lpg, nie masz w statusie ale piszesz ze odpalasz na benzynie jakby to nie bylo jasne)
Jesli masz lpg, moga byc bledy przez niepoprawny montaz instalacji.
Warto na wszelki wypadek, sprawdzic kopulke i palec, zwlaszcza jesli to sie nasila przy marnej pogodzie (choc nie sadze by to byla przyczyna tutaj).
Moze to tez oznaczac dogorywanie pompy paliwa.
Ew. bardzo nietopywe (tylko przy lpg). mi przymarzala kiedys taka klapka zabezpieczajaca przed cofaniem sie gazu (przed ta rura miedzy silnikiem a kolektorem) i silnik mial za malo powietrza :)


Hell is worth all that...

Blog o kosztach użytkowania Golfa - http://mojgolfik.blogspot.com/

peres100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw sty 21, 2010 23:17
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: peres100 » pt sty 22, 2010 22:33

Dzięki logan wszystkie twoje propozycje sprawdzę w poniedziałek u mechanika jesli problem zostanie zlokalizowany opisze ze szczegółami co było przyczyna tej usterki:) z góry dziekuje za pomoc pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 387 gości