Strona 1 z 1
Obroty faluja golf 2 1.8 GTI wielopun BARDZO PROSZE O POMOC
: czw sty 21, 2010 18:54
autor: pepek91
Witam. Mam problem z moim golfem ktory bardzo mnie dreczy, mianowicie falujace obroty. Sprawa wyglada nastepujaco: na benzynie auto przy schodzeniu z obrotow (np z 3tysiecy) spada na 400/500 i dopiero wskakuje na 800 i lekko faluje (+-100). Na gazie natomiast sprawa wyglada troche mniej ciekawie, poniewaz obroty skacza 300 - 3000 obrotow. Czasami lubi zgasnac poniewaz spada na zbyt niskie obroty. Czasami natomiast przy postoju chwile poskacze tak np od 800- 2000 i wkoncu stanie na 800. Bardzo prosze o pomoc. W serwisie powiedzieli mi ze to silniczek krokowy. Wymienilem go i dalej to samo. Nie mam duzo pieniedzy aby wymienic pol silnika, dlatego zdecydowalem sie napisac tutaj. Byc moze ktos mial taki sam problem, lub wie co moze byc jego przyczyna. Bardzo dziekuje za pomoc, pozdrawiam Szczepan.
: czw sty 21, 2010 19:23
autor: sas_gti
takie objawy jak piszesz da uwalony czujnik zerowego położenia przepustnicy.
[ Dodano: Czw Sty 21, 2010 18:23 ]
domniemam że silnik to PB lub PF?
: pt lut 12, 2010 19:57
autor: Arse
witam...pisze bo mam podobny problem ze swoim golfem II 1.8 GTI 107 km, a mianowicie gdy silnik nagrzeje sie do 90 stopni C i zgasze go na parem minut i nastepnie zapale to obroty wskakuja na 2 ; 2,5 tys...jezeli mial ktos podobny problem bardzo prosze o pomoc.
: pt lut 12, 2010 20:10
autor: sas_gti
do sprawdzenia najpier czujnik niebieski temp cieczy.
Niewykluczona jest też mechaniczna usterka regulaotra obrotów biegu jałowego którą ciężko będzie potwierdzić dlatego zacznij od czujnika. Potem następny czujnik jaki bym sprawdził to obrotów silnika, czyli tzw hall w aparacie zapłonowym z tym że tu teżpodobna sytacja - ciężko ustalić bedzie bo sytuacja dzieje się tylko w określonych warunkach.
: sob lut 13, 2010 18:42
autor: Arse
mowiac o sprawdzeniu czujnika masz na mysli zmierzenie opornosci?? znalazlem na necie takie wartosci :
0 st.C ..............5 - 7,5 k ohm
+20 st.C...........2 - 3 k ohm
+40 st.C...........1 - 1,5 k ohm
+60 st.C...........0,5 - 0,7 k ohm
+80 st.C...........0,28 - 0,38 k ohm
+100 st.C..........0,18 - 0,22 k ohm
one sa dobre??
: sob lut 13, 2010 19:26
autor: roger18sx
po pierwsze to nalezało by poprzeczyszczac wszystkie przewody od odmy, silniczek krokowy, przepływomierz